וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון הקיץ חזר: היום בלילה זזנו שעה אחת קדימה

23.3.2018 / 3:00

בשעה 2:00 בלילה המחוגים הוזזו שעה אחת קדימה ובכך התחיל באופן רשמי שעון הקיץ, שיימשך עד ה-28 באוקטובר השנה. השר דרעי: "כולנו נהנה משעות אור נוספות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעון הקיץ חזר במהלך הלילה, בין יום חמישי (22 במרץ) ליום שישי (23 במרץ), בהתאם לחוק קביעת הזמן. על פי ההוראות שפרסם משרד הפנים, בשעה 2:00 המחוגים בשעון זזו שעה אחת קדימה לשעה 3:00 - ובכך כולנו נקום הבוקר עם שעת שינה אחת פחות. שעון הקיץ יימשך עד ה-28 באוקטובר השנה, אז יזוזו המחוגים שעה אחת אחורה ושעון החורף יתחדש.

"האביב הגיע ומשובע הבא יתחיל שעון הקיץ", אמר שר הפנים, אריה דרעי. "כולנו נהנה משעת אור נוספת שתסייע לכלכלה, תביא לחיסכון גדול באנרגיה ותהיה לטובת הציבור בכלל".

המעבר לשעון קיץ בא לידי ביטוי במזג האוויר הקיצי שהורגש השבוע. היום תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות ויוסף להיות שרבי בכל הארץ. בדרום הארץ יינשבו רוחות חזקות, ובצפון הארץ יינשבו גם כן בשעות הבוקר. משעות אחר הצהרים ייתכן אובך. מחר יהיה מעונן חלקית עד מעונן והטמפרטורות ירדו במידה משמעותית, לצד עלייה בלחות. ייתכן טפטוף עד גשם קל. בנוסף ינשבו רוחות חזקות, צפוי אובך וייתכנו סופות חול מקומיות בדרום הארץ.

עוד בוואלה! NEWS:
זיו דאוס שנהרג בפיגוע הובא למנוחות: "אלוהים לוקח את המלאכים"
יסבך את טראמפ? סגן ראש ה-FBI המודח מחזיק במזכרי פגישות עם הנשיא
שתי מנהרות הותקפו: מטוסי קרב הפציצו בעזה; תוואי ישן נחסם ברפיח

עדכון שעה ידני באייפון. -, צילום מסך
אייפון - זה כנראה יתעדכן אוטומטית, אבל היו מקרים של תקלות בעבר./צילום מסך, -

כיצד לעדכן ידנית את השעון במכשיר שלכם?

אם בידיכם מכשיר אנדרואיד, היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) וחפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time). לאחר שנכנסתם אליה, בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time). בחרו את אזור הזמן הנכון ואז את השעה הרצויה.

מאחר שיש סוגים שונים של התקנות אנדרואיד, וגרסאות לא מעטות, התפריטים שונים מעט אחד מהשני. אם אתם לא מוצאים את תפריט עדכון התאריך והשעה, אולי הוא מסתתר בתוך תפריט אחר. חפשו את "אפשרויות נוספות" בתפריט וכנראה תמצאו את מה שאתם מחפשים שם.

אם בידיכם אייפון היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) ובחרו באפשרות "כללי" (General). כעת מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) וכבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically). כעת בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה הרצויה.

(עדכון: 13:01)

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
החלפת שעון אנדרואיד. -, צילום מסך
אנדרואיד - מראה התפריטים משתנה בין המכשירים, אבל הניווט כמעט זהה./צילום מסך, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully