וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרה שם משהו מוזר": תעלומת מותו של הישראלי שגופתו אותרה בהודו

22.3.2018 / 15:54

משפחתו של אורי זינדר שנמצא ללא רוח חיים לאחר שלושה ימים דחתה את ההסבר שניתן להם לפיו ככל הנראה מת מהתייבשות. לאחר שלא השיב להודעות ולשיחות למכשירו ענו זרים בעלי מבטא מקומי, המשפחה מבקשת לקבל תשובות באמצעות נתיחת גופתו בישראל

תמונתו האחרונה של זינדר בעיר טירוונאלמאי כפי שתועדה על ידי מצלמות האבטחה המקומיות.
אורי זינדר בן 44 מרעננה, נמצא מת בעיר טירוונאלמאי שבדרום הודו. בני משפחתו, שקיבלה את ההודעה בדבר מותו הטראגי , לא מצליחים להבין מה גרם למותו של יקירם. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
תמונת מצלמת האבטחה שבה נראה זינדר בפעם האחרונה לפני שנעלם/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

פחות מיממה לאחר שאותרה גופתו של אורי זינדר, תושב רעננה בן 44, בעיר טירוונאמלאי שבדרום הודו בני משפחתו שקיבלו את ההודעה בדבר מותו הטראגי כרעם ביום בהיר, לא מצליחים להבין מה גרם למותו של יקירם. על אף שנמסר להם שלושה ימים לאחר היעלמו של זינדר כי מת ככל הנראה כתוצאה מהתייבשות, הם אינם מקבלים את ההסבר ורוצים תשובות.

"נדע מה באמת גרם למוות של אורי רק אחרי שיעבור פה בארץ נתיחה שלאחר המוות", אמרו בני המשפחה בשיחה עם וואלה! NEWS. "הסיפור הוא קשה מאוד, לא הגיוני, יש פה דברים שלא מסתדרים לנו". חיה, אם בתו של זינדר, סיפרה כי מאז שנעלם בהודו ניסו בני משפחתו ליצור עמו קשר כמה פעמים - בין השאר באמצעות שיחות טלפון ודרך אפליקציית "ווייבר".

אורי זינדר בן 44 מרעננה, נמצא מת בעיר טירוונאלמאי שבדרום הודו. בני משפחתו, שקיבלה את ההודעה בדבר מותו הטראגי , לא מצליחים להבין מה גרם למותו של יקירם. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
המשפחה הטילה ספק בהסברי המחלצים. זינדר/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

לדבריה, "ראינו שהיה מחובר בפעם האחרונה בלילה שבין שבת לראשון. מאז, בתו ניסתה ליצור קשר עם אבא שלה ללא הצלחה". באחת השיחות, הוסיפה, ענו שני זרים שצעקו "הלו, הלו" במבטא הודי וניתקו את השיחה.

"זאת לא הפעם הראשונה שאורי מבקר בהודו", הדגישה חיה. "הוא נסע לאותו מקום בפעם השנייה, הוא חיפש 'הארה', 'שאנטי'. הוא היה בן אדם מאוד ישר, לא בן אדם של סמים, לא של שטויות, הוא לא בן אדם שהיה מסתבך עם משהו, בן אדם כל כך מסודר ואחראי". לדבריה, ההסבר שניתן לבני משפחתו של זינדר היה כי תייר צרפתי מצא אותו בשביל צדדי שבו איש אינו מטייל.

"זה לא הגיוני, אורי יצא מהארץ עם כמה בקבוקי מים", הדגישה. "משהו קרה שם. משהו מוזר. ההתייחסות של המחלצים (מחברת "מגנוס", שאיתרו את גופתו של זינדר, א"ר) לא הייתה הגיוניות. גם המשטרה עשתה לנו בעיות, דרשנו את פלט השיחות שלו כדי לנסות אולי לקבל משם אינפורמציה ועד שמישהו במשטרה זז, כבר אתמול הודיעו לנו שמצאו את אורי, יש כאן יותר מדי דברים מוזרים".

בפייסבוק היא נפרדה ממנו וכתבה כי "עצוב שככה זה נגמר. קשה להפנים שלא תתקשר עוד שבוע, ולא נדבר יותר על דברים שברומו של העולם ועל שטויות ועל החיים. החיים ימשיכו, אבל לא אותו דבר. הראש מבין אולי מה קרה, אבל ללב קשה לקבל את זה. תודה שתמיד היית חבר. תודה על זיכרונות טובים, על תובנות ועל הכול. תודה על הילדה הנפלאה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המשפחה ממתינה לתשובות מנתיחת הגופה

"התקשרתי וניסיתי לברר פרטים על התקדמות החקירה ואמרו לי שאני משבשת את החקירה. רק רציתי לעזור לבת שלי"

חיה ואורי נפרדו לפני 17 שנה, אולם נשארו ביחסים מאוד קרובים. אמילי, בתם המשותפת, היא בת 22. "היא לא ילדה שאפשר להסתיר ממנה, היא כבר כמה ימים מטפסת על הקירות מנסה להבין מה קורה עם אבא שלה", הוסיפה חיה. "גם אני התקשרתי וניסיתי לברר פרטים על התקדמות החקירה ואמרו לי שאני משבשת את החקירה. רק רציתי לעזור לבת שלי, אף אחד לא מעדכן אותה, היא משתגעת".

גם אחרי שזינדר לא יצר קשר כמה ימים קיוותה המשפחה שיימצא, גם אם הוא פצוע, אך לצערם זה לא קרה. דבר נוסף שהקשה על החיפושים אחר זינדר הייתה העובדה שהתנתק מחשבון הפייסבוק שלו, ולא נהג להתכתב באמצעות אפליקציית וואטספ. "אמילי הייתה בעיקר מתקשרת אליו, פעם אחרונה הוא נראה ב'וויבר' בלילה בין ראשון לשני בשלוש בלילה", הוסיפה חיה.

מאז נודע להם על דבר מותו, פועלים בני המשפחה, בשיתוף משרד החוץ והרב צבי ריבקין מבית חב"ד הודו, להבאת גופתו של זינדר לישראל לנתיחה וקבורה, על מנת לקבל את התשובות לשאלות שנותרו פתוחות.

מחברת "מגנוס" נמסר: "משתתפים בצער המשפחה על אובדנה, כואבים את כאבם ומייחלים שהנחמה תגיע אליהם. לחברה אין קשר לחקירת סיבת המוות, זוהי המשימה של המשטרה המקומית לחקור מה הוביל וגרם למוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully