וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "מעוניין להעיד בפני התובע המיוחד בחקירת קשרי רוסיה"

22.3.2018 / 20:48

הנשיא האמריקני השיב לשאלה בנושא והצהיר: "כן, ארצה לעשות זאת". שעות קודם לכן הודיע אחד מעורכי הדין הבכירים שלו כי הוא עוזב את תפקידו, אחרי שדווח על אי הסכמות בינו ובין טראמפ. דיווח: ארבעה עורכי דין דחו את ההצעה להצטרף לצוות

צילום: CNN

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר הערב (חמישי) כי הוא מעוניין להעיד בפני התובע המיוחד לחקירת ההתערבות הרוסית בבחירות, רוברט מולר. "כן, ארצה לעשות זאת", אמר בתשובה לשאלה בתום אירוע שעסק במסחר עם סין.

דבריו של הנשיא הגיעו שעות ספורות אחרי שג'ון דווד, אחד מעורכי הדין הבכירים שלו, הודיע כי יעזוב את צוות היועצים המשפטיים המייעצים לטראמפ כיצד להתנהל מול חקירת ההתערבות הרוסית. בימים האחרונים נפוצו דיווחים רבים על חוסר הסכמות בין דווד והנשיא. לפי דיווח ברשת CNN ארבעה עורכי דין דחו את ההצעה להצטרף לצוות המשפטי של הנשיא.

בשבועות האחרונים מתחזקת ההערכה כי מולר יבקש לראיין את טראמפ, ומשרדו של החוקר המיוחד העביר לצוות היועצים המשפטיים של טראמפ נושאים אפשריים לשיחה. אחד האירועים המרכזיים שצפויים להיות מוזכרים בריאיון, הוא פיטורי ראש ה-FBI לשעבר, ג'יימס קומי.

עוד בוואלה! NEWS:
ביידן: "הייתי מפוצץ את טראמפ אם היינו בתיכון"; טראמפ: "הוא היה בוכה"
בניגוד לעצת יועציו: טראמפ בירך את פוטין על זכייתו בבחירות
מתי תעצור רכבת העזיבות והפיטורים? הכאוס של טראמפ בבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מחזיק בתזכיר חתום של תעריפי קניין רוחני על מוצרי היי-טק מסין, בבית הלבן בוושינגטון, ארה"ב ב -22 במרץ 2018.. רויטרס
טראמפ, הערב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully