וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן: "הייתי מפוצץ את טראמפ אם היינו בתיכון"; טראמפ: "הוא היה בוכה"

סגן הנשיא לשעבר, שעשוי להיות מועמד הדמוקרטים ב-2020, השתלח בנשיא בשל התבטאויותיו כלפי נשים. טראמפ לא נותר חייב ואמר: "הוא חלש מנטלית ופיזית, הייתי מכסח אותו מהר וחזק"

צילום: CNN

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף היום (חמישי) את סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן, אחרי שהאחרון אמר כי היה "מפוצץ את הצורה" של טראמפ אילו הם היו תלמידי תיכון, בשל הערותיו הבוטות כלפי נשים.

"ג'ון ביידן המשוגע מנסה לשחק אותה קשוח", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "למעשה, הוא חלש, הן מנטלית והן גופנית, ועדיין הוא מאיים עליי, בפעם השנייה, בתקיפה פיזית. הוא לא מכיר אותי, אבל הוא היה נופל מהר וחזק, ובוכה תוך כדי. אל תאיים על אנשים, ג'ו!".

עוד ידיעות מהעולם
סרקוזי תחת חקירה רשמית: "השקרים הפכו את חיי לגיהנום"
התנגד לנישואי גאים ותמך בעונש מוות: הצעיר שהטיל שלטון טרור בטקסס

ג'ו ביידן, דונלד טראמפ. רויטרס, GettyImages, עיבוד תמונה
סגן הנשיא נגד הנשיא, ולהיפך. ביידן וטראמפ/עיבוד תמונה, רויטרס, GettyImages

ביידן, ששימש סגנו של ברק אובמה ומוזכר כמועד אפשרי של הדמוקרטים בבחירות ב-2020, השתלח בטראמפ במהלך כנס באוניברסיטת מיאמי, שהתקיים ביום שלישי.

"כשאדם שהופך להיות המנהיג שלנו אומר 'אני יכול לתפוס נשים בכל מקום והן יאהבו את זה', ואז אומר 'עשיתי טעות', אז אני אומר שאין לי על מה לשוחח עם האדון הזה", אמר ביידן. "אילו היינו בתיכון, הייתי לוקח אותו מאחורי האולם ומכסח לו את הצורה". דבריו זכו לצחוק ולמחיאות כפיים מצד הקהל, שהשתתף באירוע שדן באלימות נגד נשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טראמפ תוקף את ביידן

ביידן התייחס בדבריו לסרטון שפורסם לקראת סוף קמפיין הבחירות ב-2016, שבו נראה טראמפ משוחח עם מגיש תכנית הבידור בילי בוש על יחסיו לנשים. בעקבות הסערה, התנצל טראמפ על דבריו וכינה זאת "שיחה של חדרי הלבשה".

סגן הנשיא לשעבר אמר כי "הייתי בהרבה חדרי הלבשה בחיים שלי. אני ספורטאי טוב. כל מי שהיה מדבר ככה היה בדרך כלל האדם השמן והמכוער ביותר בחדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully