וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ארבע נהרגה מפגיעת רכב במזרח ירושלים; הנהג הפוגע נחקר

הילדה הובאה למרפאה בשכונת ראס אל-עמוד לאחר שנפגעה ממכונית, שם הוענק לה טיפול רפואי בידי צוות מד"א. לאחר מכן פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, שם נקבע מותה בחדר המיון

אמבולנס מד"א. ראובן קסטרו
הילדה הובאה למרפאה בשכונה ומותה נקבע בבית החולים/ראובן קסטרו

ילדה בת ארבע נהרגה היום (רביעי) מפגיעת כלי רכב בשכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים. הילדה הובאה למרכז רפואי בשכונה, שם הוענק לה טיפול רפואי בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. עם הגעתה לחדר המיון נקבע מותה.

מהמשטרה נמסר כי במוקד התקבל דיווח על הילדה, שפונתה בידי מד"א לאחר שנפגעה מכלי רכב. בוחני אגף התנועה הגיעו למקום ופתחו בסריקות לאיתור הנהג הפוגע, שנחקר לאחר מכן במשטרה.

מאוחר יותר היום נפצעה ילדה כבת 10 מפגיעת רכב ברחוב העלייה ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים קפלן שבעיר, כשהיא סובלת מחבלת ראש.

בתחילת השבוע נהרגה הפעוטה אליאן יצחקי, בת שלוש, מפגיעת כלי רכב פרטי ברחוב השומר בטבריה. הפעוטה פונתה לבית החולים פורייה בעיר, שם נאבקו הרופאים על חייה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עולה כי אביה חצה עמה את הכביש, ולאחר מכן שב לצדו השני כדי לעבור עם תינוק נוסף בן חודש וחצי. מסיבה שעדיין לא ברורה, הילדה נכנסה לכביש, מאחורי מכונית חונה, ונהג שנסע ברחוב לא יכול היה להבחין בה ופגע בה עם מכוניתו.

(עדכון ראשון: 17:22)

עוד בוואלה! NEWS
לוחם דובדבן שנהרג מפליטת כדור הובא למנוחות: "בלעדיך אין חיים"
כחלון יפעל להסרת המכשולים בהעברת השגרירות לי-ם: "נתראה במאי"
ראש המוסד לשעבר על תקיפת הכור: "היה פה כישלון מהדהד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully