וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם דובדבן שנהרג מפליטת כדור הובא למנוחות: "בלעדיך אין חיים"

21.3.2018 / 15:54

בנוסף להוריו ולאחותו של שחר סטרוג, הגיעו לבית העלמין קריית שאול שבתל אביב גם רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים שבה מתגוררת המשפחה, והשר אלקין. אמו ואחותו ספדו לו: "גאוות עולם שלנו, אלוהים לוקח רק את הטובים"

עריכה: יאיר דניאל

כאלף בני אדם הגיעו היום (רביעי) לחלקה הצבאית בבית העלמין קריית שאול בתל אביב, כדי לחלוק כבוד אחרון לסמל-ראשון שחר סטרוג, שנהרג אתמול מפליטת כדור מאקדח שכוון לעברו בבסיס במרכז ההארץ שבו שירת. סמ"ר סטרוג, בן העיר גבעתיים, הותיר אחריו זוג הורים, קובי ומיכל, ואחות בת 15.

בין הנוכחים בהלוויה היו השר זאב אלקין, ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, מפקד עוצבת הקומנדו אלוף-משנה אבי בלוט ובועז קוקיא, אביו של רון שנרצח בפיגוע בערד בשנה החולפת.

מיכל, אמו של שחר, ספדה לו וסיפרה על גאוותה בו. "חיים של אימא, גאוות עולם שלי, איזה נדיר אתה. היית כל כך מאושר ולכן לא דאגתי, כל מי שמכיר יודע שכשאתה מתקשר, כתוב על הצג 'שחר המלך'. שחר המלך לא יתקשר אליי יותר", אמרה בבכי. "אני בשוק ממה שאני כותבת, איך יכול להיות שאשרוד, זוכרת שאמרתי לך שתשמור על עצמך כי בלעדיך אין לנו חיים וחיינו חרבו".

"אני אספר שהיית נסיך מושלם, מאיזה חומר קורצת, ומה אתה עושה ברגעים הקשים. לא יודעת מה אני אמורה להגיד, פאר היצירה שלי, בחיים לא ניפרד", הוסיפה האם.

לקריאה נוספת בנושא
לוחם דובדבן שחר סטרוג נהרג מפליטת כדור בבסיס במרכז הארץ; נפתחה חקירה

סמל ראשון שחר סטרוג, לוחם דובדבן שנהרג מפליטת כדור. דובר צה"ל
"לא מעכלים ולא נעכל לעולם". סטרוג/דובר צה"ל

עדי, אחותו של שחר, סיפרה גם היא על אחיה מעל קברו. "שחר שלי, אח שלי, כל כך מושלם, לא מאמינה שאני באמת כותבת. לא מעכלת ולא אעכל לעולם, מי אלה האנשים האלה? מה הם רוצים? אתה לא מת", ספדה לאחיה. "היום היית אמור לחזור הביתה, התגעגעתי אליך, לא מפסיקה להקשיב לסיפורים עליך, איזו אווירה כיפית סביבך. כולם מכירים אותי בתור 'האחות של שחר סטרוג', את מי אני אשתף. אתה אח שלי והמודל לחיקוי, אני אוהבת אותך, אין כמוך, עכשיו אני מבינה שאלוהים לוקח רק את הטובים, אוהבת אותך לנצח".

דודו של שחר, נתי, סיפר גם הוא על שחר וספד לאחיינו. "שחר ילד אהוב שלנו, אומרים שנולדים לך ילדים אתה כורת ברית עם הפחד, במקרה שלך למדנו שאין פחד. היו לנו חיים לפני בלי פחד, ועכשיו מתחילים חיים אחרים. אהבה שלנו, גאווה שלנו, פרח שלנו, אהוב לבנו, לא ניתן לשאת את האובדן, כאב חד שמפלח כל פיסה בגוף", אמר. "איך נמשיך בלעדיך, רק 20 שנה, זה מה שניתן? מתים להתעורר מחלום הבלהות הזה, אין לנו נחמה משום מקום, לא מבינים איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר".

גם מפקד יחידת דובדבן, סגן-אלוף ע', אמר במהלך ההלוויה כי "אתמול בשעות הערב נורה כדור בודד שפילח את חלל האוויר ונקטעו להם חיים שלמים. יקירנו שחר נהרג. שחר, לפני יותר משנה בחרת להיות לוחם ביחידה, זכות ששמורה למעטים ואתה המיוחד שבמיוחדים חונכת יפה מבית עם משפחה מחבקת. דמות להערצה עבור עדי אחותך הקטנה. עברת הכשרה מפרכת, הובלת את חבריך לצוות והיית אוהב אדם קשוב ואכפתי. היית מסור לעבודתך הצבאית, נשאת בגאון את יחידת דובדבן, היית לוחם אמיתי בכל רמ"ח איבריך. אני מצדיע לך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הלווייתו של סמ"ר שחר סטרוג, שנהרג בעקבות פליטת כדור מאקדח שכוון לעברו בבסיס. -, מערכת וואלה! NEWS
הלווייתו של סטרוג בבית העלמין קריית שאול, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

"אתמול בערב התחיל בשבילי סיוט, מציאות חדשה, תמיד ידעתי שהכול זמני, אבל חיכיתי לדבר איתך", אמרה זוהר, חברתו של שחר. "אוהב אותך לנצח, הייתי חצי ממני במשך שלוש שנים, למדתי מה זה לאהוב ולהיות נאהבת. הרמת אותי בתקופות הכי קשות בחיים שלי, הלוואי שהיית כאן לעוד חיבוק אחרון, אני כל כך אוהבת אותך שחר, לא רואה איך יהיה אפשר להנות בחיים שלי בלעדיך"

ראש עיריית גבעתיים קוניק ספד גם הוא לשחר והשתתף בצער המשפחה. "אסון כבד נפל על משפחת סטרוג, החברים, החברה, התיכון, שבט הצופים ומשפחת גבעתיים, מה אני יכול להגיד? ששחר היה מקסים, יפה גיבור? לעולם לא ימציאו מילה שיכולה לנחם הורים משפחה שאיבדו את ילדם הצעיר", אמר.

הלווייתו של סמ"ר שחר סטרוג, שנהרג בעקבות פליטת כדור מאקדח שכוון לעברו בבסיס. -, מערכת וואלה! NEWS
בית העלמין בקריית שאול, היום/מערכת וואלה! NEWS, -
הלווייתו של סמ"ר שחר סטרוג, שנהרג בעקבות פליטת כדור מאקדח שכוון לעברו בבסיס. -, מערכת וואלה! NEWS
בית העלמין בקריית שאול, היום/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully