וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 3 ירדה לכביש בעקבות אביה - ונהרגה מפגיעת רכב

18.3.2018 / 21:28

צוות מד"א הוזעק לרחוב השומר בטבריה בעקבות תאונת הדרכים הקשה, בה נהרגה הפעוטה אליאן יצחקי. היא פונתה תוך פעולות החייאה לבית החולים פוריה בעיר, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה

אליאן יצחקי, נדרסה למוות הערב בטבריה, 18 במרץ 2018. באדיבות המשפחה
אליאן יצחקי בחג פורים/באדיבות המשפחה

פעוטה בת 3 נהרגה הערב (ראשון) בתאונת דרכים בטבריה. הפעוטה נפצעה אנושות בעקבות פגיעת כלי רכב פרטי ברחוב השומר בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בפעוטה בזירת האירוע ופינו אותו לבית החולים פוריה בעיר תוך ביצוע פעולות להחייאתה. בבית החולים המשיכו הצוותים הרפואיים להילחם על חייה, אולם היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה - והם נאלצו לקבוע את מותה.

הפעוטה, אליאן יצחקי, תובא למנוחות הלילה ב-23:00 בבית העלמין בטבריה. מחקירת האירוע עולה כי אביה חצה עמה את הכביש, ולאחר מכן שב לצדו השני כדי לעבור עם תינוק נוסף בן חודש וחצי. מסיבה שעדיין לא ברורה, הילדה נכנסה לכביש, מאחורי מכונית חונה, ונהג שנסע ברחוב לא יכול היה להבחין בה ופגע בה עם מכוניתו. במשטרה נמשכת חקירת הנהג, תושב הצפון ללא עבירות תנועה בעברו.

זירת התאונה בטבריה, 18 במרץ 2018. מד"א
זירת התאונה בטבריה, היום/מד"א

"כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה שוכבת על הכביש במרחק של מטרים רבים מהרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה", סיפר פרמדיק מד"א צורי נבות. "הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה. תוך כדי הטיפול הרפואי מצבה הדרדר ופינינו אותה לבית החולים במצב אנוש שם הרופאים המשיכו להיאבק על חייה".

אתמול נהרג תושב כפר סבא בן 66 מפגיעת מכונית בעת שרכב על אופניים בכביש 444, סמוך למחלף ג'לג'וליה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשהוא סבל מחבלת ראש, אך מותו נקבע לאחר מכן.

חובש רפואת חירום במד"א שהגיע לזירה, סאלח חטיב, סיפר כי ההרוג נמצא כשהוא מחוסר הכרה "על הכביש סמוך לרכב עם גג מעוך ושמשה מנופצת, ובמרחק של עשרות מטרים מהאופניים". הוא סבל מחבלות בפלג גופו העליון. "הענקנו לנו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה", סיפר חטיב. "שניים מנוסעי הרכב שהיו נסערים נבדקו בשטח ופונו לבית החולים במצב קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully