וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולם לא הוציא רישיון: רוכב קטנוע נעצר לאחר מרדף | תיעוד

20.3.2018 / 18:38

בתיעוד מצלמת הקסדה של אחד השוטרים, נראה הרוכב נוסע במהירות בחדרה, תוך סיכון חיי אדם, זאת בניסיון לברוח ממשטרת התנועה. לאחר בדיקה התברר כי הרוכב מעולם לא הוציא רישיון נהיגה תואם לקטנוע, וכי הוא במעצר על תנאי

צילום: משטרת ישראל, עריכה: תום זואילי

משטרת התנועה עצרה לפני חודש רוכב אופנוע שרישיונו נפסל ומצוי במאסר על תנאי, לאחר שניסה להימלט משוטר תנועה וסיכן את שאר הנוסעים ברחובות חדרה. הרוכב, בן 40 המתגורר בפרדס חנה, נתפס במהלך פעילות אכיפה של משטרת התנועה, לאחר שאחד השוטרים הבחין כי מספר לוחית זיהוי שלו אינו תואם את המבנה ונפח הקטנוע שעליו רכב. היום (שלישי) פרסמה המשטרה את תיעוד לכידתו.

הרוכב התבקש לעצור בצד לצורך בדיקה, אך במקום זאת נמלט מהמקום ברחובות העיר, תוך ביצוע עבירות חמורות וסיכון אזרחים. השוטר החל במרדף אחרי הרוכב וסימן לו לעצור, אך הוא המשיך בנסיעה פרועה בניגוד לכיוון לתנועה תוך סיכון חיי אדם וחציית צמתים באור אדום. השוטר המשיך לסמן לו לעצור, אולם הרוכב לא נענה.

עוד בוואלה! NEWS:
דפוס שיטתי שנחשף בטלגרם: כך גובש התיק נגד אביה של עדי ביטי
אוניברסיטה פרטית ראשונה: הבינתחומי יוכל להעניק תואר דוקטור
"תגובה קשה ובלתי מידתית": בוטלה הרשעת מורה שהואשם במות תלמיד

תיעוד ממצלמת הקסדה של השוטר: ניסיון הימלטות של רוכב אופנוע פסול לנהיגה. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד במצלמת הקסדה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בשלב מסוים, כפי שנראה בסרטון שתועד במצלמת הקסדה של אחד השוטרים, הרוכב ניסה לבצע פניית פרסה, אולם אז החליק עם הקטנוע וניסה להימלט רגלית מהמקום - אך ללא הצלחה. בבדיקה שנערכה לאחר מכן התברר כי הרוכב הוא פסול רישיון וכי נגזר עליו בעבר מאסר על תנאי. הוא לא הוציא רישיון נהיגה על קטנוע מעולם, ורישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 1999.

הקטנוע הושבת ל-30 ימים והרוכב נעצר לחקירה ביחידת הבוחנים כשבסיומה הובא לבית המשפט. בדיון בעניינו קבע השופט כי הרוכב יישאר במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully