וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפוס שיטתי שנחשף בטלגרם: כך גובש התיק נגד אביה של עדי ביטי

20.3.2018 / 17:01

במשטרה אומרים כי הצליחו להתחקות אחר המסרים שהעביר רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים, באפליקציית המסרים המוצפנים טלגרם, באופן שהעלה דפוס פעולה שיטתי. במהלך הדיון בעניינו בבית המשפט הציג סנגורו ארבע גרסאות שונות למעשים, בהן טענות לסחיטה מצד מעריצות

מערכת וואלה!

במשטרה טענו היום (שלישי) כי במהלך חקירתו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי החשוד בשליחת מסרונים בעלי תוכן מיני למעריצותיה, זיהו החוקרים דפוס פעולה שיטתי שלפיו פעל לכאורה. החוקרים אף ציינו כי עצם העובדה שזיהו דפוס פעולה קבוע באופן שבו על פי החשד נשלחו המסרים, רק מחזקת את החשדות נגדו.

בבית משפט השלום בראשון לציון, שם החליט השופט להאריך את מעצרו של ביטי, הציגו לו החוקרים תיק עב כרס ובו העדויות והפעולות הטכניות שבוצעו כדי לאתרו. דפוס הפעולה הזהה עלה בחדרי החקירות, בזמן שחלק מקורבנותיו של החשוד סיפרו על המעשים מבלי שהכירו אחת את השנייה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הודעות מיניות לקטינות: אביה של עדי ביטי חשוד בעבירות מין
עדי ביטי מגיבה על מעצרו של אביה: "אין לי מה להסתיר"

הארכת מעצר לרונן ביטי, אבא של עדי ביטי, בית משפט השלום ראשון לציון, 20 במרץ 2018. יותם רונן
רונן ביטי בבית המשפט, היום/יותם רונן

חרף טענותיו של ביטי, לפיהן לא ניתן להוביל ולעקוב אחר השיחות שקיים באמצעות אפליקציית המסרים המוצפנים טלגרם, במהלך הדיון בעניינו בבית המשפט עלה כי המשטרה הצליחה להתחקות אחר הודעות אלו באמצעים שונים ולשחזר אותן. מדובר בפריצת דרך משמעותית שעשויה לטלטל את עולם הפשע, שכן אפליקציית טלגרם משמשת גורמים עבריינים הן בישראל והן ברחבי העולם להעברת מסרים, מתוך ידיעה כי לא ניתן לעקוב אחריהם.

סנגורו של החשוד, עו"ד שרון נהרי, פירט שורה של טיעונים במסגרת קו ההגנה. יחד עם זאת, במשטרה טוענים כי מאז שהתפוצצה הפרשה, אביה של הזמרת מסר כמה גרסאות ומדלג ביניהן. הגרסה הראשונה שעלתה, הייתה כי נפל לסחיטה מצד אחת המעריצות שהוצאה מאחת מקבוצות המעריצים של בתו, שבתגובה העלילה נגדו. הגרסה השנייה שהועלתה על ידי עורך הדין אתמול, כוללת טענה לפיה גורמים שונים התחזו לפרופיל שלו באתרים ברשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עדי ביטי. רפי דלויה
עדי ביטי/רפי דלויה

במהלך הדיון בבית המשפט צצו שתי גרסאות נוספות. הראשונה - מכשיר הטלפון שלו נמצא רק חלק מהזמן ברשותו וביתר הזמן אצל אחרים וכנראה מישהו עשה בו שימוש כדי להעלות תכנים לרשת. השנייה - בחודש האחרון פנו אליו עשר בנות בבקשה שיכניס אותן לאחת מקבוצות המעריצות של בתו ואף הציעו לו אתנן מיני בתמורה, אולם הוא התעלם מכך. במשטרה הגיבו לדברי הסנגור ואמרו כי החשוד רק מסבך את עצמו, זאת בשל הזגזוג המהיר תוך דקות בין הגרסאות, זאת כדי להדוף את הטענות שהועלו נגדו.

פוסט של עדי ביטי על המעצר של אביה. צילום מסך
המכתב שפרסמה ביטי בחשבון הפייסבוק שלה לאחר הארכת מעצר אביה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully