וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילת צה"ל התמוטטה בבסיס הטירונים זיקים; מצבה קשה

20.3.2018 / 15:45

החיילת פונתה לטיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון. בחודש יולי האחרון מת חייל שהתמוטט במהלך בילוי של יחידתו בפארק המים "ימית 2000" בחולון

מסע"ת במרכז הרפואי ברזילי - פתיחת חדר מיון ממוגן 13 בפברואר 2018. שי מכלוף
הודעה נמסרה למשפחתה של החיילת. בית החולים ברזילי/שי מכלוף

חיילת צה"ל פונתה היום (שלישי) במצב קשה לבית החולים ברזילי באשקלון לאחר שהתמוטטה בבסיס בדרום הארץ. הודעה נמסרה למשפחתה של החיילת, המשרתת בבסיס הטירונים זיקים שבנגב המערבי.

מבית החולים ברזילי נמסר כי החיילת הובאה על ידי מד"א לאחר שהתמוטטה וקרסה בבסיס זיקים. מד"א ביצעו טיפול החייאתי ופינו אותה מיידית. עוד נמסר כי בבית החולים החיילת טופלה על ידי צוות רב מקצועי, יוצבה על ידי טיפול נמרץ ולאחר הדמיה ואבחון, הועברה להמשך טיפול במצב קשה ליחידה לטיפול נמרץ נשמתי.

בחודש יולי האחרון התמוטט חייל במהלך בילוי במסגרת פעילות חברתית של יחידתו בפארק המים "ימית 2000" שבחולון. מותו של החייל, מיכאל פסח, תושב מגדל העמק בן 20, נקבע בבית החולים וולפסון בעיר, אליו הובא בידי צוותי רפואה של מגן דוד אדום. הוא פונה תוך ביצוע פעולות החייאה אך בידי הצוות הרפואי בבית החולים לא עלה להציל את חייו. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת נסיבות התמוטטותו של פסח, ששירת בטייסת תחזוקה בבסיס חיל האוויר רמון. לדברי חבריו של פסח הוא עלה על אחד המתקנים בפארק ולאחר שירד התלונן על כאבים בחזהו.

(עדכון ראשון: 15:27)

לידיעות נוספות מהארץ בוואלה! NEWS:
ברק לוואלה! NEWS: כשקראתי לאולמרט שקרן עם תעודות ציינתי עובדה
חקירת המג"ד והבטחת השווא של המ"פ: המחדלים בחקירת הביזה ב"צוק איתן"
הותר לפרסום: אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי חשוד בעבירות מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully