וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגבש הסכם להשתתפות מקהלת ההורים השכולים בטקס המשואות

19.3.2018 / 9:55

ארגון "יד לבנים" הציע למקהלת "אור למשפחות" פשרה שתאפשר את השתתפותם בטקס ביום העצמאות ה-70. משרד התרבות אישר את ההסכם המוצע. מקורבי השרה רגב: "פתרון מכובד

עריכת וידאו:ניר חן

משרד התרבות הגיע להבנות לקראת הסכם פשרה אפשרי עם ארגוני המשפחות השכולות סביב השתתפות מקהלת "אור למשפחות" בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-70 בחודש הבא - כך נודע לוואלה! NEWS. על פי הפשרה המסתמנת המקהלה, שבה חברים 70 הורים שכולים, תוכל להשתתף בטקס שבו יקחו חלק גם נציגים של ארגון "יד לבנים" ושל ארגון אלמנות ויתומי צה"ל. הארגונים והמקהלה הציגו את ההסכם שאליו הגיעו למרכז ההסברה במשרד התרבות, האמון על הטקס, וזה קיבל אותו.

אם תאושר הפשרה בידי כל הצדדים יופיעו על במה אחת בטקס נציגי הארגונים לצד חברי המקהלה - שבשבוע שעבר טענו כי השתתפותם בטקס בוטלה בשל לחצים שהפעיל לכאורה יו"ר ארגון "יד לבנים" אלי בן שם על לשכתה של שרת התרבות מירי רגב.

עוד בנושא:
300 הורים שכולים בעצומה לשרה רגב: אפשרי לנו להופיע בחגיגות ה-70
ההורים השכולים נגד השרה רגב: אפשרי לנו להופיע בטקס המשואות
מחאת ההורים השכולים: "הודיעו לנו שלא נוכל להופיע בטקס חגיגות ה-70"

מקהלת אור למשפחות - היום הזה - הקליפ הרשמי. באדיבות מקהלות 'אור למשפחות', מערכת וואלה! NEWS
יופיעו על במה אחת עם נציגי ארגוני המשפחות השכולות. מקהלת "אור למשפחות"/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות מקהלות 'אור למשפחות'

בן שם בירך היום על ההסכם ואמר כי הוא "שמח שהגענו להחלטה הנכונה שמעבירה מסר של איחוד". הוא הוסיף כי "למרבה הצער חברי כנסת ועסקנים הפכו את הנושא לפוליטי וניסו לגנוב עוד כותרת על גב המשפחות השכולות".

מקורביה של השרה רגב מסרו כי "השרה מכבדת את ההחלטה הממלכתית שמעבירה מסר של אחדות בתוך משפחת השכול לפיו הטקס הוא מעל כל פיצול. מקהלה אחת על במה אחת מעניקה כבוד להורים, לנופלים ולנופלות ואין יותר מכובד ומכבד מפתרון בדרך הזו".

(עדכון ראשון: 8:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully