וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצמדו למכונית - וירו למוות בצעיר: חשד לרצח בכפר קאסם

18.3.2018 / 0:28

בן ה-25 שנורה פונה לבית החולים במצב קשה, ובהמשך נקבע מות.ו הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים שנמשך כבר מספר שנים, והביא לכמה מקרי רצח ביישוב. חקירה ראשונית: הנרצח נסע במכונית, כשהרוצחים ירו מטווח קצר

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
משטרה/ראובן קסטרו

צעיר בן 25 נורה למוות היום (שבת) בכפר קאסם. הצעיר, פרג' רביע, נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה ובהמשך נקבע מותו בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, שמוגדר כרצח. המניע הוא ככל הנראה סכסוך בין העבריינים שנמשך כבר כמה שנים והביא לכמה מקרי רצח ביישוב. תיק החקירה הועבר לימ"ר מרכז. מחקירה ראשונית עולה כי הנרצח נסע במכוניתו, כאשר הרוצחים במכונית אחרת נצמדו אליו ובפתחו בירי מטווח קצר.

ביום רביעי נמצאה גופת אישה בת 55 בדירה ברחוב שב"ל בפרדס חנה. המנוחה היא אם לשתי בנות שעלתה ארצה ממולדובה לפני כ-19 שנה, ולפני כשנה עבר נכדה להתגורר איתה ביחידת דיור בחצר בית במועצה המקומית. היא נמצאה על רצפת הדירה, שהייתה מוכתמת בדם, וחובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותה. מפקד מרחב מנשה ניצב משנה שמעון בן שבו, סגנו סגן-ניצב רמי רז ומפקד תחנת חדרה סנ"צ יגאל בן לולו הגיעו למקום עם חוקרים ושוטרי מז"פ, שפתחו בחקירת האירוע.

ביום ראשון נמצאו גבר בן 67 ואמו בת ה-91 ללא רוח חיים בבת ים. צוות מד"א שהגיע לדירה שבה היו השניים קבע את מותם. כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מחוז תל אביב במשטרה דוד ביתן וניצב-משנה סיגל בר צבי, מפקדת מרחב איילון, הגיעו למקום בעקבות דיווח על היעדרותו של הגבר מפי בת זוגו. המשטרה איכנה את מכשיר הטלפון של הבן והגיעה לדירת אמו, שם פרצו השוטרים את דלת הדירה ומצאו את שניים ירויים. על פי החשד, הבן, שעבד כמאבטח וכמטפל ברפואה אלטרנטיבית, נקלע לקשיים כלכליים והחליט לרצוח את אמו ולהתאבד.

(עדכון ראשון: 22:11)

עוד בוואלה! NEWS:
עדו נתניהו: "שיטות החקירה של המשטרה - סכנה לדמוקרטיה"
"רק תאונת דרכים": משפחתו של המחבל מתעקשת שלא מדובר בפיגוע
הדב מעולם לא נרדם: העולם החדש שמובילה מעצמת העל של פוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully