וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגור בכיר בלע חפץ שהיה בכיסו בבידוק ביטחוני בכלא - ונעצר

14.3.2018 / 1:08

עורך הדין, שהגיע לכלא איילון שברמלה, התבקש לרוקן את כיסיו ואז הכניס את החפץ לפיו ובלע אותו. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. החשד: ניסה להבריח סם או כרטיס סים

עורך דין  החשוד בנסיון הברחה לכלא איילון, 14 במרץ 2018. מערכת וואלה! NEWS
הועבר לחקירה. עורך הדין החשוד/מערכת וואלה! NEWS

סנגור בכיר נעצר אתמול (רביעי) בחשד שניסה להבריח דבר מה לכלא איילון שברמלה. הסנגור, שהגיע למקום והתבקש לרוקן את כיסיו על ידי אנשי הבידוק הביטחוני, הכניס את החפץ לפיו ובלע אותו. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את החשוד, בן 53 מרמת השרון, והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה. המשטרה בודקת חשד שלפיו החפץ שהכניס הסנגור לפיו היה סוג כלשהו של סם או כרטיס סים לטלפון נייד.

בחודש אוקטובר חשפה המשטרה רשת להברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים בבתי הכלא באמצעות עובדי חברה לאספקת מוצרי קנטינה לאסירים. ניסיונות ההברחה נחשפו במהלך חקירה מיוחדת של יחידה מרכזית במשטרת ישראל בשיתוף שירות בתי הסוהר. בין חברי הרשת שנעצרו, תושב השטחים ואזרחים ישראלים המועסקים על ידי אותה חברת שיווק.

החקירה הסמויה נפתחה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שבחיפוש שערכו אנשי שב"ס שבארגזים שנשלחו לכלא עופר, שהכילו בקבוקי שתייה ומוצרים נוספים, נמצאו חמישה טלפונים סלולריים וכרטיסי סים מוסלקים. בבדיקה התברר כי משלוח הקנטינה היה מיועד לאסירים ביטחוניים המוחזקים בכלא. כעבור מספר ימים, נתפס ארגז נוסף שהגיע במשלוח קנטינה לאסירים ביטחוניים בכלא רמון, ובתוכו נתפסו שישה טלפונים סלולריים זעירים.

עוד בוואלה! NEWS:
תאונת הפגע וברח הקטלנית בכביש 4: הקצין החשוד שוחרר למעצר בית
אימה בחזרה מהגן: בן 50 חשוד שתקף מינית ילדה בת שש בתל אביב
התביעה הצבאית: לא מתנגדים לניכוי שליש מעונשו של אזריה

(עדכון ראשון: 18:08)

כלא איילון. דרור עינב
כלא איילון/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully