וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בחזרה מהגן: בן 50 חשוד שתקף מינית ילדה בת שש בתל אביב

14.3.2018 / 13:23

האירוע התרחש בעת שהילדה שבה לביתה והגיעה לכניסה לבניין המגורים שבו היא מתגוררת. החשוד הוביל אותה למקלט וביצע בה מעשה מגונה. בדיקות DNA הביאו למעצרו, כתב אישום יוגש בשבוע הבא

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ילדה בת שש מתל אביב הותקפה מינית על ידי גבר בעיר, לאחר שירדה מהסעה לביתה מגן הילדים. האירוע החמור אירע לפני כשבועיים, כשהגבר, תושב רמלה בשנות ה-50 לחייו הוביל את הילדה למקלט סמוך, שם ביצע בה מעשה מגונה ואף ביצע בגופו מעשה מגונה לנגד עיניה. בשבוע שעבר עצרו שוטרי משטרת מרחב יפתח את החשוד במעשה, ולאחר שנמצאה התאמה של DNA מזירת האירוע, החליטה היום (רביעי) הפרקליטות להגיש הצהרת תובע והודיעה לבית המשפט בתל אביב על הכוונה שלה להגיש נגדו כתב אישום כבר בתחילת השבוע הבא.

מהחקירה עולה כי הילדה ירדה מההסעה ביחד עם שתי חברותיה. הן צעדו כמה מטרים אחדים, והילדה פנתה ללובי הבניין שלה ברחוב יצחק שדה בעיר, בעוד החברות המשיכו לבניין. מיד כשנכנסה הילדה ללובי היא ניתקלה בחשוד שביקש ממנה לבוא עמו לקומת המקלט שנמצאת מתחת ללובי. הוא ניסה להכניס אותה למקלט אולם המקום היה נעול. על פי החשד הוא פשט את מכנסיו והחל לבצע מעשים מגונים בו ובילדה. מיד אחר כך הצליחה הילדה לעזוב את המקום, רצה לביתה וסיפרה לאביה על שארע. כוחות משטרה שהוזעקו איתרו את החשוד שהכחיש כי תקף מינית אולם תוצאות בדיקות המעבדה הראו כי הוא קשור לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully