וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באוצר לא מדברים איתנו": עובדי המנהל האזרחי פתחו בעיצומים

העובדים ישביתו את פעילותם בתחום הפיקוח, אכיפת הבנייה והטיפול בהיתרי תעסוקה ואת ועדות התכנון בגדה במחאה על אי חידוש ההסכם הקיבוצי עמם. יו"ר הוועד, בני אלבז: "פגיעה אנושה בעובדים שמבצעים עבודה מאומצת, תוך סיכון חיים"

התנחלות תקוע בצפון מדבר יהודה המשתייכת למועצה אזורית גוש עציון., אפריל 2012. עומר מירון
ההתנחלות תקוע שבגוש עציון/עומר מירון

עובדי המנהל האזרחי הודיעו כי החל מהיום (רביעי) הם יפתחו בעיצומים במחאה על כך שמשרד האוצר אינו מחדש את ההסכם הקיבוצי עמם. העובדים הודיעו כי בשלב זה ישביתו את פעילות ועדות התכנון ביהודה ושומרון, פעילות הפיקוח ואכיפת הבנייה והטיפול בהיתרי תעסוקה לפלסטינים.

העובדים, הנחשבים לעובדי מדינה, הכריזו על סכסוך עבודה בחודש ינואר, לאחר שההסכם שנחתם עמם פג כבר ב-2015, אולם בשל הסכמים של ההסתדרות הם לא יכלו למחות. לטענתם, עוד מחודש יוני אשתקד "נעשו מאמצים רבים לפתיחת משא ומתן עם סגן הממונה על השכר ונדחו".

יו"ר ועד עובדי המנהל האזרחי, בני אלבז, ציין במכתב בנושא כי "הפגיעה בעובדי המנהא"ז (המנהל האזרחי - מ"ה) המבצעים עבודה מאומצת, תוך סיכון חיים למען האינטרסים של מדינת ישראל, היא אנושה. המשימות המוטלות על כל עובד ועל כל יחידה הן רבות, הארגון נמצא בלב העשייה הלאומית בהיעדר כוח אדם רב לביצוע המשימות הרבות".

עוד בוואלה! NEWS:
המבקר מזהיר: הקו האדום של הרכבת הקלה לא יושלם בזמן שנקבע
לראשונה פורסם דוח מבקר על קצא"א: ייתכן שמדובר במונופול
החקירות - וסערות השבת: חצי שנה לבחירות המקומיות, תמונת מצב

פועלים פלסטינים באתר בנייה ברמת שלמה. רויטרס
הטיפול בהיתרי תעסוקה יושבת. פועלים פלסטינים/רויטרס

כמו כן, אלבז התייחס להצעת חוק שעלתה לפירוק המנהל האזרחי, וכתב כי היא "מחדדת את הצורך בדאגה להסכמי פרישה, שיבוץ ותגמול מיטביים גם על ידי המעסיק שלנו, נציבות שרות המדינה, ההסתדרות והנהלת המתפ"ש (מתאם פעולות הממשלה בשטחים - מ"ה)".

בוועד העובדים אמרו כי "לא נותרו לנו כלים. במשרד האוצר לא מדברים איתנו". הם הוסיפו כי הם "לא רוצים לפגוע בשירות האזרח, אבל לא נותר לנו אלא להתחיל בעיצומים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

משרד האוצר: "מצויים בהידברות רציפה, פגישה בנושא נקבעה"

ממשרד האוצר נמסר כי "אגף השכר והסכמי עבודה מצוי בהידברות רציפה עם הסתדרות עובדי המדינה בכלל הנושאים הנוגעים לעובדי המדינה, לרבות בעניינם של עובדי המנהל האזרחי. פגישה בנושא אף נקבעה לאחר חג הפסח. חבל שהסתדרות עובדי המדינה ממהרת לפגוע בשירות לאזרח במקום לקדם דו-שיח פורה בין הצדדים וממאנת להצטרף להסכם הקיבוצי הכולל של ההסתדרות הכללית. אנו קוראים להסתדרות לחדול מהעיצומים ולנהל את ההידברות בדרכים המקובלות ולא תחת איומי פגיעה באזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully