וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המתקנים השמורים בישראל: המשטרה מקימה מרכז מוצגים ראשון

15.3.2018 / 10:00

בעוד כשנה עתיד לקום במרכז הארץ מתקן המוצגים הגדול והיחיד שהיה אי פעם למשטרת ישראל. המרכז יאחסן בתוכו מוצגים משפטיים שנתפסו בזירות הפשע ופעילותו צפויה להקל על שוטרים שנשלחים כיום בתדירות גבוהה למעבדת המז"פ בירושלים

תחנת משטרת שדרות. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה עתידה להתחדש במתקן גדול למוצגים משפטיים/חטיבת דובר המשטרה

מרכז המוצגים הגדול והיחיד שהיה למשטרה אי פעם עתיד לקום בעוד כשנה ולפי מכרז שפרסמה היום (רביעי), המתקן צפוי להיות מופעל על ידי חברה אזרחית שתפקח על השוטרים שיפעלו במקום. המרכז יאחסן יותר ממיליון מוצגים משפטיים שנתפסו על ידי המשטרה, בהם כלי נשק, מטעני חבלה, רכוש גנוב, מוצרי חשמל, כלי רכב, כספות עם כסף ישראלי וזר, סמים, וכל פריט שנאסף מזירת פשע. גודלו של המתחם יהיה 110 אלף מ"ר והוא ישתרע על פני 25 דונם שיוקפו בגדר חכמה עם מצלמות למערכות התרעה במקרה של פריצה והוא צפוי להיות אחד המתקנים השמורים ביותר בישראל.

במשטרה אומרים כי מדובר במהפכה של ממש בעבודה של כלל היחידות בארגון שכן מרכז האחסון יופעל ממרכז הארץ ויתופעל על ידי החברה המפקחת. בצורה זו החברה תבצע שינוע של מוצגים ולא יהיה יותר צורך לשלוח שוטרים אחת ליום או יומיים עם מוצגים למעבדת המז"פ בירושלים. יתרה מכך, בתוך המתקן תוקם מעבדת סמים שתתרום את מה שנתפס לגורמים הרלוונטיים.

עוד בוואלה! NEWS:
המבקר קובע: כך כשלה מערכת הביטחון בקידום גיוס בחורי הישיבות
החקירות - וסערות השבת: חצי שנה לבחירות המקומיות, תמונת מצב
שרד נגד כל הסיכויים: היורש של איינשטיין שפיצח את סודות היקום והזמן

זה אמור להיות אחד המתקנים השמורים ביותר בישראל. הוא יאחסן למעלה ממליון מוצגים משפטיים שיתפסו על ידי המשטרה מכלי נשק, מטעני חבלה, אקדחים , רובים, ועד אופניים גנובות, ארנקים, מוצרי חשמל כלי רכב, כספות עם כסף מזומן ישראלי וזר, סמים, וכל פריט שהיה בזירת פשע. חטיבת דובר המשטרה
הדמיית מתקן המוצגים החדש שיוקם במרכז הארץ/חטיבת דובר המשטרה

לדברי ניצב משנה אייל אהרוני הקמת המרכז תחסוך תקנים רבים של שוטרים שעובדים היום בתפקידי מנהלה כאחראים על מחסני מוצגים ביחידות המשטרה השונות. הוא הוסיף כי מחסן המוצגים ינוהל על פי סטנדרטים מחמירים כשכל עובדי החברה ידרשו לעבור סיווג בטחוני והם יפוקחו על ידי אנשי אגף החקירות של המשטרה.

בצמוד למרכז המוצגים תקים המשטרה יחידת מחסני חירום (ימ"ח) שבה יאוחסן כל ציוד החירום של מחוזות ירושלים, תל אביב, מרכז, דרום וש"י. לדברי גורם במשטרה, הקמת הימ"ח בצמוד למתקן המוצגים יסייע למשטרה להתנהל טוב יותר בשגרה ובשעת חירום גם יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully