וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה של תמר אריאל לא עולים לקברה בגלל מטרידן: "לא נשתוק"

14.3.2018 / 12:22

חנן וענת אריאל לא פוקדים את קבר בתם, שנהרגה באסון בנפאל לפני כארבע שנים, משום שלדבריהם מטרידן אינו מאפשר זאת. "הוא העלה כיסאות לקבר והחל לשלוח לנו מיילים שקריים", סיפרה האם ענת. "הוא אובססיבי לגבי הסיפור שלה"

עריכה: שניר דבוש

במשך תקופה ארוכה, חנן וענת אריאל נמנעים מלעלות לקבר בתם תמר, נווטת הקרב שנהרגה במפולת השלגים בנפאל בשנת 2014. לדבריהם, מטרידן שנוהג להגיע למקום פוגע בביטחונם האישי, ולא מאפשר להם להתייחד עם זכר בתה לצד קברה.

הסיפור פורסם לראשונה בוואלה! NEWS לפני כשנה וחצי, אז הגישה עמותת "אלומה", הפועלת בין היותר לגיוס נשים לצה"ל, תביעה בגין התנכלויות נגד עמותת "בחסד ובצדק", שבראשה עומד הגבר הפוקד את קברה של אריאל.

ענת אריאל סיפרה כי ההטרדות החלו מיד לאחר מסע ההלוויה של בתה. "פנה אלינו גבר שבוע אחרי שתמר נהרגה", שחזרה. "הוא הציע את עזרתו בצילום וידאו של האזכרה ולעזור להעלות המורשת של תמר".

עוד בוואלה! NEWS:
התביעה הצבאית: לא מתנגדים לניכוי שליש מעונשו של אזריה
19 שנות מאסר נגזרו על גבר שהרג את רעייתו לעיני בנו בן ה-5
בתום חמש שנים: מתקן חולות ייסגר, הכלואים יועברו ל"סהרונים"

סרן תמר אריאל, שנהרגה במפולת השלגים בהימלאיה, נפאל. באדיבות המשפחה
"אובססיבי לסיפור". תמר אריאל/באדיבות המשפחה

לדבריה, האיש עורר כבר אז את חשדה. "הוא טען שהוא הכיר את תמר, זה היה הזוי", אמרה. "זה לא היה ולא נברא. הוא פתאום החל לספר סיפורים על תמר שלא קרו בכלל, ואז התחילו ההטרדות. הוא התמקם ליד הקבר, החל לישון לידו והביא לעצמו כיסאות לבית העלמין".

הוריה של אריאל מציינים כי ההטרדות לא הסתכמו בהיצמדות לקבר. "מעת לעת, האיש היה זורק את החפצים שאנחנו והחברות של תמר הבאנו לקבר", סיפרו. "הייתה לו אובססיה לניקיון וכל יום היה מגיע לבית העלמין ומזיז אותם. בשלב הבא - הוא שלח לנו מיילים, וגם לכל מי שמקורב לתמר למשפחה ולחברים. הוא כתב לנו: 'בגדתם בבת שלכם, הכרחתם אותה להתגייס, היא התנגדה לגיוס'".

עוד באותו נושא

הכפשות ונאצות: הקרב המכוער על זכר הנווטת הדתייה שנהרגה בנפאל

לכתבה המלאה
סרן תמר אריאל, שנהרגה במפולת השלגים בהימלאיה, נפאל. באדיבות המשפחה
תמר אריאל/באדיבות המשפחה

בנוסף במשפחה טוענים כי האיש ציין במיילים כי אביה של תמר התעלל בה מינית בזמן שאמה הכתה אותה. "אחר כך הוא ריסס את המכוניות שלנו בגרפיטי", הוסיפו. "פנינו למשטרה והוצא נגדו צו הרחקה, אלא שלמרות שעוצרים אותו מעת לעת - הוא שוב משתחרר. החלטנו שלא לשתוק יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • תמר אריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully