וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנות מאסר נגזרו על גבר שהרג את רעייתו לעיני בנו בן ה-5

14.3.2018 / 10:02

בן 40 הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגה ובשיבוש הליכי משפט, אך לא בעבירת רצח. הסדר הטיעון נחתם כדי לחסוך מבנם של השניים את הצורך לעלות על דוכן העדים ולספר שוב על המעשים המזעזעים. שמו של הנאשם נאסר לפרסום

צילום: דניאל דולב, וואלה!NEWS, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: זירת הרצח ב-2015)

19 שנות מאסר נגזרו היום (רביעי) על גבר בן 40, שלפני כשלוש שנים דקר למוות את אשתו לעיני בנם בן החמש. למרות שלא היתה מחלוקת לגבי מעשיו של האיש, החליטה פרקליטות מחוז מרכז להגיע עמו להסדר טיעון, במסגרתו הוא הודה והורשע בהריגה ובשיבוש הליכי משפט, אך לא הואשם ברצח. הסיבה היא כדי לחסוך מבנם של בני הזוג, שהיה עד הראייה היחיד , את הצורך לעלות על דוכן העדים.

למרות ששמו ותמונתו של הנאשם פורסמו פעמים רבות בעבר, השופט רות לורך אסרה לפרסם את שמו כעת, כדי להגן על הבן הקטין. נציגת המשפחה, שהגישה את הבקשה לאיסור הפרסום, הבהירה כי ההתנגדות היא לפרסום פרטים מתוך תסקירי שירות המבחן, בוודאי לאור העובדה שהשם כבר פורסם, אולם השופטת החליטה בכל זאת לאסור גם את השם לפרסום.

היום יינתן גזר דין לקסימוב זאב גבריאל  שדקר למוות את זוגתו, 14 במרץ 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
רצח את אשתו לעיני בנם/מערכת וואלה! NEWS, --

ביולי האחרון אישר בית המשפט המחוזי מרכז את הסדר הטיעון, במסגרתו ביקשה הפרקליטות להטיל על האיש 23 שנות מאסר. מלבד ההריגה הוא הורשע הנאשם גם בשיבוש הליכי משפט משום שלאחר שהרג את אשתו, ביקש מהבן הקטן לשקר לשוטרים ולומר שאמו ניסתה להרוג אותו.


האירוע המדובר התרחש לפני כשלוש שנים, אז נמצאה גופת אשתו כבת 30, כשעליה סימני אלימות בפלג גופה העליון, ולצדה בנה בן החמש מנישואים קודמים. פרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה במקום. החשד שעלה אז היה כי הוא שיסף את גרונה של זוגתו לעיני הילד.

גבר מפתח תקווה חשוד ששיסף את גרונה של אשתו לעיני ילדה בן החמש, ספטמבר 2015. אבי כהן
זירת הרצח בפתח תקווה ב-2015/אבי כהן

שוטרי מרחב שרון, בפיקודו של תת-ניצב קובי שבתאי, שהגיעו לזירה, נחשפו למחזה מחריד: אישה שכבה בשלולית דם כשגרונה משוסף ולצדה הילד ממרר בבכי. אנשי מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. מחלקת הרווחה של עיריית פתח תקווה הוזעקה למקום כדי לטפל בילד, שהיה עד לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully