וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אגף החקירות לשעבר בשב"כ: "זדורוב לא רצח את תאיר ראדה"

12.3.2018 / 12:15

בכנס "סודות ושקרים" שנערך בתל אביב סיפר יצחק אילן כי לאחר שעבר על חומרי חקירתו של המורשע ברצח הנערה בקצרין, הוא משוכנע כי הוא לא הרוצח. "ביליתי בחקירות 20 שנה - זדורוב הודה הודאת שווא"

צלמים זמניים מורשים

"אם יש משהו שאני מבין בחיים, זה חקירות. ואני אומר לכם דבר אחד פשוט - רומן זדורוב לא רצח את תאיר ראדה" - כך אמר היום (שני) יצחק אילן, ראש אגף החקירות לשעבר בשב"כ, בכנס "סודות ושקרים" שנערך בתל אביב. "אני דובר רוסית, וביקשתי מעורך הדין של זדורוב להעביר אלי את חומר החקירה. עברתי על כולו. בשירותי בשב"כ, 31 שנים, 20 שנה מהן ביליתי בחקירות. זדורוב הודה הודאת שווא".

בשבוע שעבר פרסמה אילנה ראדה, אמה של הנערה תאיר שנרצחה בקצרין בשנת 2007, הקלטה שבה נשמעת עו"ד שלווה לוין, פרקליטה בכירה לשעבר במחוז הצפון, מכנה אותה "מטורפת" בשיחה סגורה ומפקפקת באמינותה. זאת, ברקע הטלת הספק של ראדה בהרשעתו של רומן זדורוב ברצח בתה - שהורשע בשתי ערכאות וערעורו לעליון נדחה לפני כשנתיים.

עוד בוואלה! NEWS:
פרקליטה לשעבר על אמה של תאיר ראדה: "מטורפת וחולת פרסום"
רצח תאיר ראדה: המשטרה גבתה עדות פתוחה מא"ק בעקבות הטענות נגדה
"הזיכרון היחיד שלי": מאבקה של אילנה ראדה להשבת הטלפון של תאיר נמשך

רומן זדורוב החשוד ברצח תאיר ראדה בהכרעת דין, ביהמ"ש המחוזי נצרת. פברואר 2014. ערן גילווארג
זדורוב בבית המשפט/ערן גילווארג

"יש את האימא המטורפת הזאת. היא מחליטה, שהחברות שלה הרגו אותה בגלל שהן מקנאות בה. זה פשוט לא ייאמן לאן האישה המטורפת הזאת ורודפת הפרסום גררה את כל הציבור", נשמעת הפרקליטה בהקלטה.

בתגובה להקלטה, כתבה ראדה בפוסט: "בלי גרגר של יושרה בוחרת הפרקליטה לשקר, להכפיש ולהאשים אותי בדברים שלא היו ולא נבראו. מעולם לא האשמתי איש ברצח תאיר. לא את חברותיה ולא כל אדם אחר. טענתי מראשית הדרך, ואני סבורה כך גם היום, כי חקירת הרצח של בתי הייתה מוטה מלכתחילה לצד אחד בלבד. כל פרט או ממצא, שלא תאמו את קו התביעה הוסטו הצידה במטרה להעלימו מעינו של בית המשפט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"רק חלק מהתלמידים, שקשרו עצמם לזירת הרצח וסביבתה בזמן הקריטי בו התבצע הרצח תושאלו", כתבה ראדה. "אחרים, ששמותיהם היו ידועים למשטרה כלל לא זומנו לחקירה. גם אלה שתושאלו, כמעט ולא נעשה מאמץ להצליב בין עדויותיהם השונות".

עוד כתבה: "בשני הדברים האישה הרעה הזאת צודקת - האחד, אני אכן מטורפת. מטורפת מגעגועים וצער. הלב שלי מת יחד עם תאיר. רוצחיה קטלו גם את הנשמה שלי. אמנם איבדתי את הבת שלי, אבל הראש שלי לא היה מעולם חד, בהיר ונוקב כמו שהוא כעת".

מהפרקליטות נמסר בתגובה להקלטה כי "הדברים אינם מוכרים לנו. שלווה לוין לא טיפלה בתיק מעולם ועזבה את הפרקליטות לפני כשנתיים. הדברים, ככל שנאמרו על ידה, משקפים את דעתה הפרטית בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully