וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה לשעבר על אמה של תאיר ראדה: "מטורפת וחולת פרסום"

בפוסט שפרסמה אילנה ראדה, נשמעת עו"ד שלווה לוין אומרת כי "לא ייאמן לאן האישה המטורפת הזאת גררה את כל הציבור", ברקע הטלת הספק של ראדה בהרשעת זדורוב. "אני אכן מטורפת - מגעגוע. אבל הראש שלי מעולם לא היה בהיר יותר, ושקרים נאמרו במשפט"

מתוך הפייסבוק של אילנה ראדה

‏אילנה ראדה, אמה של הנערה תאיר ראדה שנרצחה בשנת 2007, פרסמה היום (ראשון) הקלטה שבה נשמעת עו"ד שלווה לוין, פרקליטה בכירה לשעבר במחוז הצפון, מכנה אותה "מטורפת" בשיחה סגורה ומפקפקת באמינותה. זאת, ברקע הטלת הספק של ראדה בהרשעתו של רומן זדורוב ברצח של בתה.

"יש את האימא המטורפת הזאת. היא מחליטה, שהחברות שלה הרגו אותה בגלל שהן מקנאות בה. זה פשוט לא ייאמן לאן האישה המטורפת הזאת ורודפת הפרסום גררה את כל הציבור", נשמעת הפרקליטה בהקלטה.

בתגובה להקלטה, כתבה ראדה בפוסט: "בלי גרגר של יושרה בוחרת הפרקליטה לשקר, להכפיש ולהאשים אותי בדברים שלא היו ולא נבראו. מעולם לא האשמתי איש ברצח תאיר. לא את חברותיה ולא כל אדם אחר. טענתי מראשית הדרך, ואני סבורה כך גם היום, כי חקירת הרצח של בתי הייתה מוטה מלכתחילה לצד אחד בלבד. כל פרט או ממצא, שלא תאמו את קו התביעה הוסטו הצידה במטרה להעלימם מעינו של בית המשפט. רק חלק מהתלמידים, שקשרו עצמם לזירת הרצח וסביבתה בזמן הקריטי בו התבצע הרצח תושאלו. אחרים, ששמותיהם היו ידועים למשטרה כלל לא זומנו לחקירה. גם אלה שתושאלו, כמעט ולא נעשה מאמץ להצליב בין עדויותיהם השונות".

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה. בימ"ש העליון, 23 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
אילנה ראדה בבית המשפט, 2015/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

עוד כתבה: "בשני דברים האישה הרעה הזאת צודקת: האחד, אני אכן מטורפת. מטורפת מגעגועים וצער. הלב שלי מת יחד עם תאיר. רוצחיה קטלו גם את הנשמה שלי. אמנם איבדתי את הבת שלי, אבל הראש שלי לא היה מעולם חד, בהיר ונוקב כמו שהוא כעת. הכי קל ומתבקש היה לאבד את הראש שלי, אבל אני נחושה ולוותר אינה אופציה עבורי וכל מה שאני עושה מכוון לתכלית אחת - לגרום למי שהסמכות בידיו להורות על פתיחת תיק רצח תאיר לחקירה מחודשת".

עוד כתבה: "השני, מעל כל במה אמשיך לומר את דברי וארדוף פרסומם עד יומי האחרון כדי לחשוף את כל השקרים, שנאמרו ונכתבו במשפט. ואת תמשיכי לראות את הפרצוף שלי מחייך עוד הרבה שנים אפילו שפנימה בא לי לבכות, ואומר לכל שומע את אשר על לוח לבי. מעל לעשור הציבור צועד יחד איתי ורואה, בלי מאמץ מיוחד, כיצד אנשים עלובים כדוגמתך דאגו להנציח את עוולות המערכת, היטו משפט וממשיכים להתנהל כאילו לא קרה דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully