וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון אחרי מסיבת הרווקות: שמונה צעירות מטורקיה נספו בהתרסקות מטוס

12.3.2018 / 10:05

מטוס פרטי שהמריא מדובאי לאיסטנבול התרסק באיראן, ו-11 הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו. המטוס שב ממסיבת רווקות של בת של איש עסקים טורקי עשיר, שקרא על שמה מגדלים באיסטנבול

עריכה: יאיר דניאל

בת של איש עסקים טורקי ושבע חברותיה נהרגו אמש (ראשון) בהתרסקות מטוס פרטי באיראן, כשהיו בדרכן חזרה ממסיבת רווקות בדובאי אל איסטנבול. המטוס היה שייך לחברת האחזקות הפרטית של הוסיין בסראן, שבתו מינה הייתה על המטוס. פרט למינה, שהייתה אמורה להתחתן בחודש הבא, ולחברותיה, עוד שלושה אנשי צוות נהרגו בהתרסקות.

בסראן, שהיה סגן יו"ר קבוצת הכדורגל הטורקית טרבזונספור, מחזיק בעסקים המשתרעים מיאכטות ועד אנרגיה. אחת החברות שלו מחזיקה ברוב המניות של בנק ההשקעות "בחריין של המזרח התיכון". בין מיזמי הבנייה שלו גם מתחמים של דירות יוקרה בחלק האסייתי של איסטנבול, המכונות "מגדלי מינה", על שם בתו.

עוד בוואלה! NEWS:
"ארדואן מנסה לשחזר את האימפריה": טורקיה בשערי המעוז הכורדי
אין קניות בראשון: בפולין מנסים להתרגל לחוק המרכולים החדש
בלי טנקים אבל עם מטס אווירי: כך ייראה המצעד הצבאי של טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבת ושבע חברותיה שנהרגו בהתרסקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה האחרונה שלה נראתה מינה לצד חברותיה, כשהן לובשות חלוקים ומרכיבות משקפי שמש. הפוסט, שסומן בהאשטג #מינהרווקה, הועלה במלון הפאר One and Only Royal Mirage בדובאי. מאז הידיעה על התרסקות מטוסן, זכה הפוסט לאלפי תגובות.

"הריסות המטוס והגופות אותרו, הן יורדו מההר כשהשמש תעלה, תנחומי לאלו שאיבדו את יקיריהם", אמר ראש הצלב האדום הטורקי, קרם קיניק, שציטט את הארגון המקביל באיראן. לדבריו, אין סיכוי לניצולים מאחר שהיה זה מטוס סילון שטס בשלג.

דובר רשות התעופה האזרחית של איראן, רזה ג'פרזדה, אמר לטלוויזיה הממלכתית כי המטוס התרסק בסמוך לעיר שהר א-כורד שבדרום-מערב המדינה.

(עדכון ראשון: 1:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully