וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחטו באיומים והטילו אימה בעיר: נעצרו 15 חברי כנופיה מנצרת

לאחר חקירה סמויה של יותר מעשרה חודשים עצרה המשטרה את החשודים בגין סחיטה של אזרחים ובעלי עסקים בעיר. במהלך הפעילות נתפסו שני רכבי יוקרה, סמים, כסף מזומן בסכום של כמאה אלף שקל ורכוש בשווי של מיליון שקל

צילום: דוברות משטרה, עריכה: יוסי אלטר

בתום חקירה סמויה של יותר מעשרה חודשים, משטרת ישראל עצרה הבוקר (ראשון) 15 חברי כנופיה שחשודים בסחיטה של אזרחים ועסקים בנצרת במהלך החודשים האחרונים. במהלך המבצע נתפסו שני רכבי יוקרה, סמים מסוגים שונים, כסף מזומן בסכום של כמאה אלף שקל ורכוש בשווי כולל של כמיליון שקל. בפשיטה השתתפו מאות שוטרים ובהם בלשים, חוקרים, לוחמי מג"ב, כלבנים וטכנאי זיהוי פלילי.

טרם היציאה למבצע, הגיע השר לביטחון פנים גלעד ארדן להערכת מצב ולתדרוך שניתן לכוחות המשטרה יחד עם המפכ"ל ומפקד מחוז צפון. ארדן שוחח עם השוטרים על חשיבות המאבק בסחיטת דמי חסות בנצרת כחלק מהמאבק הכולל בפשיעה ובאלימות ביישובים הערביים אותו הוא מוביל.

עוד בוואלה! NEWS:
אין הסכמות בקואליציה: "הייתה פייק ישיבה, נתניהו רוצה בחירות"
שקד: אפעל לפרסום פרוטוקולים על קליטת עולים מצפון אפריקה
מעצר שווא ועדות בעייתית: זוכה מרצח אמו ותובע פיצוי מהמדינה

משטרת ישראל חשפה ועצרה לפנות בוקר חברי כנופיה שהטילה בחודשים האחרונים את אימתה על אזרחים ועסקים נורמטיביים בעיר נצרת, 11 במרץ 2018
שעונים שנתפסו. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
פשיטה נרחבת. חלק מהרכוש שתפסה המשטרה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

"בחרתי להיות כאן אתכם לפני היציאה למבצע בשל החשיבות שאני מייחס לו", אמר השר ארדן. "במשך שנים רבות המגזר הערבי היה מצוי בתוך מעגל פחד שמוסיף עוד אלימות, אך המבצע הזה יחד עם מבצעים נוספים מהשנה האחרונה, מייצגים את המהפכה שאני מוביל לחיזוק אכיפת החוק והסדר בחברה הערבית".

ארדן ציין כי המהפך שאותו הוא מוביל בא לידי ביטוי בהקמה של תחנות משטרה ביישובים ערביים, גיוס של מאות שוטרים לאכיפה במגזר, הוצאה לפועל של עשרות מבצעי אכיפה ו"בנחישות למגר את הפשיעה והאלימות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
משטרת ישראל חשפה ועצרה לפנות בוקר חברי כנופיה שהטילה בחודשים האחרונים את אימתה על אזרחים ועסקים נורמטיביים בעיר נצרת, 11 במרץ 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
בעלי עסקים שסירבו לשלם ספגו נזקים כבדים. אחד מחברי הכנופיה שנעצרו, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

על פי החשד, נהגו חברי הכנופיה להגיע למסעדות או בתי קפה ולפתוח בוויכוח בינם לבין בעלי העסקים שמיד היה מתפתח להתפרעות מכוונת. החשודים השליכו חפצים לכל עבר וגורמים נזקים כבדים למקום. כדי להימנע מתקרית אלימה נוספת היו פונים בעלי העסקים לאחד מחברי הכנופיה בתום האירוע האלים בבקשה לשלם לו ולזכות בשקט.

בעלי עסקים שלא הבינו את הלך הרוח והחליטו שלא להיכנע, ספגו ירי לעבר בית העסק או הבית הפרטי שלהם ובמקרים קיצוניים יותר הושלכו גם רימונים, כל זאת במטרה להפחידם ולהוביל אותם לשלם את דמי החסות.

במשטרה קראו לאזרחים שנפגעו מניסיונות סחיטה מסוג זה לא להיכנע ולהגיש תלונה בנושא. "הניסיון המצטבר במגוון עבירות הסחיטה באיומים מלמד כי התשלום אינו מבטיח שקט ושלווה ומעודד לא פעם, את העבריינים להעמיק את הסחיטה ולהמשיך לבצע את זממם כלפי הקורבנות", אמרו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully