וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם סכינים ומקלות": מפגינים פרצו לשגרירות איראן בבריטניה

10.3.2018 / 3:07

ארבעה גברים נעצרו בתום ארבעה שעות שבהן עמדו על מרפסת שגרירות איראן בבריטניה ונופפו בדגלים. לפי אחד הדיווחים מדובר בחברי קבוצה דתית המתנגדת למשטר. דובר משרד החוץ בטהראן: "בריטניה אחראית לביטחונם של הדיפלומטיים האיראניים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומדים על המרפסת, מנופפים בדגלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה גברים טיפסו אמש (שישי) על מרפסת הקומה הראשונה של מבנה שגרירות איראן בלונדון ונופפו בדגלים במחאה נגד הממשלה בטהראן. בתום ארבע שעות שבמהלכן איש לא נפגע, ירדו הארבעה מרצונם ונעצרו.

סוכנות הידיעות האיראנית (IRNA) פרסמה כי התוקפים נשאו סכינים ומקלות. בתמונות שפורסמו ברשתות החברתיות נראו התוקפים כשהם עומדים על המרפסת ומנופפים בדגל כחול ולבן הנושא כיתוב. לפי דיווח של ערוץ טלוויזיה באיראן, מאחורי המתקפה עומדת קבוצה דתית המתנגדת למשטר.

לדברי דובר משרד החוץ באיראן בהראם קאסמי, סגן שר החוץ עבאס עראקצ'י מחה בפני שגריר בריטניה בטהראן על התקרית. קסאמי הוסיף כי "בריטניה אחראית לביטחונם של הדיפלומטיים האיראניים".

שגריר איראן בבריטניה, חמיד ביידנג'אד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי מדובר ב"תומכי הכת של שיראזי", כשהוא מתייחס לאייתוללה סאדק חוסיין שיראזי, שנחשב למבקר חריף של ההנהגה בטהראן, ושבנו נעצר לאחרונה בגין העלבת המנהיג הרוחאני במדינה עלי חמינאי. ביידנג'אד כתב בנוסף כי הפורעים החליפו את דגל איראן בדגל משלהם, והוסיף כי כל אנשי הצוות בשגרירות בטוחים.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי הטבח: מושל פלורידה חתם על הגבלות למכירת נשק
פוטין לא שוכח: הנקמה ב"בוגד" שחשף את רשת הריגול הרוסית באירופה
ארה"ב מבהירה: טראמפ לא ייפגש עם קים ללא צעדים ממשיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully