וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח השכונות: קובי אוז הודיע על הצטרפות למפלגתה של לוי-אבקסיס

סולן להקת טיפקס היוצר והמלחין, אמר כי הוא תומך בדרכה החברתית של הח"כית שפרשה מישראל ביתנו, אך לא יתמודד ברשימתה לכנסת. "מחוברת למכאובי העם ולא לאלפיון המפונק, היא צריכה להנהיג", אמר הזמר

עריכה: שניר דבוש

סולן להקת טיפקס קובי אוז הודיע על הצטרפותו למפלגה חדשה שמקימה בימים אלו ח"כ אורלי לוי-אבקסיס. אוז יצטרף לרשימת המייסדים במפלגה החדשה בראשותה, אך הודיע כי לא יתמודד לכנסת.

"מהרגע שח"כ לוי-אבקסיס, החליטה לרוץ עצמאית העמדתי עצמי לרשות המפלגה העתידית. כך שזה טבעי שאהיה ברשימת המייסדים", אמר אוז. "אורלי פרלמנטרית חרוצה ומנוסה, מחוברת למכאובי העם ולא לאלפיון המפונק, צנועה, נקיית כפיים, לא נמצא אותה בכל מיני קומבינות שמדיפות ריח של הון שלטון, אני מאמין שהיא צריכה להיות חלק משמעותי מההנהגה הנכונה לעם ישראל ולא ירחק היום שנגשים חלום ונראה אותה ראש ממשלה".

"תמיד הייתי פוליטי", אמר אוז לוואלה! NEWS. "אני חושב שבתור מי שמופיע בפני קהלים על במות אני עושה עבודה חברתית טובה יותר ממה שהייתי יכול להשיג לו הייתי בכנסת. אני מרגיש אפקטיבי".

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: ברקע פרשת הצוללות, מודי זנדברג עוזב את תפקידו
"כולנו בני אדם": 500 משתתפים בצעדה נגד גירוש בדרום תל אביב
בזמן טיפול שיניים: ראש מקדח נשאב לקנה הנשימה ונתקע בריאת אישה

ראיון תרבות קובי אוז. מערכת וואלה!
"לא ירחק היום שנגשים חלום ונראה אותה ראש ממשלה". אוז/מערכת וואלה!

לוי-אבקסיס הודיעה בשבוע שעבר בכנס שדרות לחברה במכללת ספיר על הקמת מפלגה חדשה בראשותה, מהלך שהיא הצהירה בעבר שבכוונתה לעשות אחרי פרישתה מסיעת ישראל ביתנו. "אני ממליצה לראשי המפלגות לא לפחד מבחירות - ולהתחיל לפחד מהמפלגה החדשה שקמה", אמרה לוי-אבקסיס.

לדבריה, "לא ייתכן שמזכירים את הפריפריה הגיאוגרפית או בכנס שדרות או במסע בחירות. הנושאים האלו חייבים להיות במרכזה של תנועה חדשה שלא תהפוך להיות קיטוב לימין ולשמאל ושלא תיקח את העדות השונות ותקטב אותן, כמו שעושים לא מעט פוליטיקאים". היא הוסיפה כי בציבור "מצביעים לאנשים שמכירים את המצב ופועלים לתיקון שלו".

(עדכון ראשון: 14:30)

עוד באותו נושא

ח"כ לוי-אבקסיס הכריזה רשמית על הקמת מפלגה חדשה: "תתחילו לפחד"

לכתבה המלאה
ח"כ אורלי לוי אבקסיס בעימות שערך ארגון לתת בין המועמדים לתפקיד חברתי-כלכלי של המפלגות, הבינתחומי הרצליה מרץ 2015. ראובן קסטרו
לוי-אבקסיס/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully