וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן טיפול שיניים: ראש מקדח נשאב לקנה הנשימה ונתקע בריאת אישה

9.3.2018 / 9:11

תושבת הגליל בת 60 הובהלה למרכז הרפואי זיו שבצפת על ידי סייעת רופא שיניים שבמרפאתו טופלה. בצילום רנטגן זוהה גוף זר, בעל חוד ארוך. צוות מתוגבר הוזעק לחדר הניתוח כדי לחלץ במהירות את העצם המסוכן

ראש המקדחה שבעלה מטפלת בזמן טיפול שיניים. המרכז הרפואי זיו, מערכת וואלה! NEWS
צילום הרנטגן שבוצע לאישה/מערכת וואלה! NEWS, המרכז הרפואי זיו

אישה בת 60, תושבת הגליל, הובהלה שלשום (שני) לחדר המיון במרכז הרפואי זיו שבצפת לאחר שראש מקדח שיניים נתקע באחת מריאותיה בזמן טיפול במרפאת שיניים וסיכן את חייה. האישה הובאה על ידי סייעת השיניים מהמרפאה שבה בוצע הטיפול וסיפרה לצוות הרופאים והאחיות במיון, כי במהלך השתלות שעברה, השתחרר ראש המקדח מהבסיס שבו אחז הרופא ונשאב לתוך קנה הנשימה שלה.

בצילום רנטגן שבוצע לאישה זוהה גוף זר, בעל חוד ארוך, נעוץ עמוק כלפי מטה, ממוקם בהתפצלות סימפון הריאה הימנית. המטופלת הועברה לחדר הניתוח, לשם הוזעק צוות מתוגבר, שכלל רופאים ואחיות ממרפאת הריאות, מחלקת אף אוזן גרון, רופאים מרדימים, סייעים וטכנאים, על מנת לערוך במהירות את ההליך לחילוץ העצם הזר מסכן החיים.

ד"ר ענת עמיטל, מנהלת מרפאת הריאות במרכז הרפואי זיו, שניתחה את האישה אמרה כי עקב מצבה של המטופלת, שהגיעה בעיצומו של טיפול שיניים כירורגי, הוחלט על ביצוע הליך ברונכונסקופיה גמישה, כדי שלא לפגוע בשלמות התפרים הרבים בפיה. "בפעולה מורכבת, תחת הרדמה מלאה ובאמצעות ברונכוסקופ פיבראופטי, מכשור עדין במיוחד, חולץ העצם הזר שצדו החד היה נעוץ בחוזקה בעומק הריאה הימנית וכל זאת בלא שנפתחו התפרים ובלי שנגרם כל נזק נוסף למיתרי הקול או במעברי האוויר", סיפרה. בתום ההליך אושפזה האישה להשגחה.

עוד בוואלה! NEWS
הצרות של אבי גבאי: המפלגה שהכי פחות מעוניינת בבחירות
נתניהו: "רוצה לכהן עד נובמבר 2019, אם לא - נלך לבחירות"
בשיתוף היועמ"ש ושרת המשפטים: גובש מתווה חדש לחוק הגיוס

ראש המקדחה שבעלה מטפלת בזמן טיפול שיניים. המרכז הרפואי זיו, מערכת וואלה! NEWS
ראש המקדח שהוצא מריאת האישה/מערכת וואלה! NEWS, המרכז הרפואי זיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully