וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביקנעם עילית: בן 53 נדקר למוות; בנו החורג נעצר

יורי כושר בן ה-53 מיקנעם נפצע תחילה באורח אנוש, וצוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ועל פי הערכה הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך משפחתי. מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים

הנרצח יורי כושר בן 53 מיקנעם. מערכת וואלה! NEWS
יורי כושר בן ה-53 מיקנעם/מערכת וואלה! NEWS

יורי כושר, תושב יקנעם עילית בן 53, נדקר למוות הלילה (שישי) בביתו. בנו החורג, בן 23, נעצר בחשד למעשה. הגבר נפצע בתחילה באורח אנוש וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם נקבע מותו לאחר מכן.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ועל פי הערכה הרקע למעשה הוא סכסוך משפחתי. המשפחתה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה העירוניים. בית משפט השלום בנצרת האריך היום את מעצר החשוד בחמישה ימים.

המשפחה מתגוררת ברחוב התאנה בעיר, ולדברי השכנים שכרו את הדירה שם לפני כשנה. יוסי, אחד השכנים של המשפחה, תאר אותם כ"אנשים שקטים". שכן אחר סיפר כי לא היה איתם בקשר קרוב, "שלום שלום וזהו, הם לא כל כך דיברו עברית".

חובש בכיר במד"א תומר אילן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בדירה כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים. תוך כדי הטיפול הרפואי מצבו הידרדר והוא פונה לבית חולים במצב אנוש".

עוד בוואלה! NEWS:
מעצר מול הילדים ואמפתיה עם הנחקר: דינמיקה של גיוס עד מדינה
חייל הופלל בשימוש בסמים - וזוכה בזכות בדיקות מעבדה
"עינה, התעלל והתאכזר": תושב רחובות תועד בועט בראשה של כלבתו

זירת הרצח של יורי כושר  מיקנעם. מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח ביקנעם, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS

בשבוע שעבר נמצאו גופותיהם של אילן גדסי ובנו אביתר בסמוך לתחנת הרכבת בבית יהושע שליד נתניה. על פי החשד, האב התאבד בקפיצה על פסי הרכבת לאחר שרצח את בנו, שנמצא ברכב סמוך כשעל גופו סימני אלימות קשים. האירוע התרחש אחרי יממה של חיפושים אחר האב, שדקר את אשתו בביתם, לקח את בנם המשותף ונעלם.

(עדכון ראשון: 3:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully