וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עינה, התעלל והתאכזר": תושב רחובות תועד בועט בראשה של כלבתו

8.3.2018 / 11:18

משרד החקלאות הגיש כתב אישום נגד גבר כבן 30 שהגיע למרפאה הוטרינרית העירונית לצורך הסגר לאחר שכלבתו תקפה אדם וכלב. הנאשם החל לצעוק ולקלל את העובדים ולפתע תקף ללא אזהרה את כלבתו. התביעה דורשת עונש מאסר בפועל

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: שניר דבוש

משרד החקלאות הגיש היום (חמישי) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום באשמת התעללות חמורה בכלבה. כתב האישום הוגש נגד תושב רחובות, בשנות ה-30 לחייו, באשמת התעללות חמורה בכלבתו, בניגוד לחוק צער בעלי חיים. על פי כתב האישום בעט הנאשם בראשה של הכלבה.

כלבתו של הנאשם נשכה אדם וכלב לפני כשנה, ובתקרית היא ננשכה בצווארה. בעקבות הנשיכה, התבקש הנאשם להתייצב עם כלבתו בשירות הווטרינרי העירוני ברחובות להכנסת הכלבה להסגר, על פי חוק. שלושה ימים לאחר מכן הנאשם התייצב בתחנת ההסגר עם אחותו וכלבתו כשהיא תפורה בצווארה עקב הנשיכה ובפנים נפוחות. על פי כתב האישום, עם הגעתו למקום החל הנאשם לצעוק ולקלל את עובדי המקום ולנופף בידיו. תוך כדי הצעקות והתנהגותו הפרועה, וללא כל סיבה, בעט הנאשם בחזקה בראשה של הכלבה במקום בו הייתה פצועה ותפורה.

"במעשיו האמורים לעיל, עינה הנאשם את הכלבה, התעלל בה והתאכזר אליה, שלא כדין והפר את חוק צער בעלי חיים", נכתב בכתב האישום. בכתב האישום הודיע משרד החקלאות על כוונתו לבקש מבית המשפט להטיל על הנאשם הגבלה בהחזקת בעליי חיים ולהטיל עליו עונש מאסר בפועל לאור התנהגותו הברוטלית כלפי הכלבה.

עוד בוואלה! NEWS:
גורם בכיר במערכת האכיפה: "נתניהו ניסה להעביר מסר בוטה ליועמ"ש"
הזכרונות הקשים של נפגעת תקיפה מינית בלידה: "פחדתי מרופאים ובדיקות"
אביב הגיע - שרב בא: מזג אוויר חם מהרגיל ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully