וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזאת התחרפנה לגמרי כשלא הצליחה להחזיר בגדים לחנות

24.3.2018 / 0:05

אישה נכנסה לחנות במטרה להחזיר בגדים שקנתה חודשיים קודם לכן. כשלא קיבלה את מבוקשה היא החלה להשתולל, ושום בגד לא נשאר במקום שלו

אתר רשמי

מה אתם הייתם עושים אם לא היו נותנים לכם להחזיר בגדים לחנות בה קניתם אותה? סביר להניח שגם הקיצוניים ביותר שמביניכם לא הייתם מתנהגים כמו האישה הזאת, שבסרטון שלעיל.

הקטע הזה מגיע אלינו מלבנון, ומככבת בו אישה עצבנית למדי שנכנסה לכלבו בביירות כדי להחזיר בגדים שקנתה חודשיים קודם לכן. כן. אנחנו יודעים שחודשים זה הרבה זמן ולכן המוכרים לא ממש נענו לבקשתה. בתחילה היא נראית מדברת בלהט רב עם המוכרים, אלא שדי במהרה, כשהיא לא מקבלת את מבוקשה, השיחה הופכת לוויכוח, והאישה פשוט לוקחת בגדים מהמתלים, ומטיחה אותם על הרצפה.

עוד בנושא:

הלקוח תמיד צודק? צפו באישה זורקת נעל על שף ותוקפת אותו בבעיטות
כוכבת אינסטגרם הסתבכה בניסיון להציג חיים ראוותניים ברשת
איך הגיבה המגישה כשציפור אדומה התנפלה עליה באמצע השידור החי?
מה קורה פה!? הדוגמנית הזאת עומדת להטריד את מנוחתכם

אישה משתוללת בחנות כי סרבו להחליף לה בגדים ישנים. אתר רשמי
לא הגזמת קצת?/אתר רשמי

עובדים נוספים החלו לרדוף אחר האישה ולנסות להרגיע אותה, אך ללא הועיל. הקטע מסתיים בכך שהיא פשוט יוצאת מהחנות, אולם לא ברור מה קרה לה לאחר מכן, והאם המשטרה התערבה.

הקטע בן 45 השניות הועלה לרשת תחת הכותרת "אישה לבנונית משתוללת כשהחנות מסרבת לקבל בגדים שקנתה חודשיים קודם לכן", ומיותר לציין שרוב התגובות צידדו בחנות. "אני מקווה שהכריחו אותה לשלם על כל הנזקים שגרמה", כתב אחד הגולשים. אחר סיכם: "זה מה שקורה כששוכחים להביא גז מדמיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully