וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיבה המגישה כשציפור אדומה התנפלה עליה באמצע השידור החי?

6.3.2018 / 0:02

מגישת החדשות הצליחה בקושי להסתיר את המבוכה כשציפור אדומה התפרצה לשידור ונחתה על ראשה, "הייתי זקוקה לעיסוי קרקפת"

KFMB

כשאתם מביאים בעלי חיים לשידור - אל תצפו שזה יסתיים אחרת. תקרית מביכה שכזו שודרה בתכנית חדשות הבוקר של CBS בסן דייגו, ואילולא קור הרוח של מגישת החדשות - זה היה יכול להיות אפילו מביך יותר בשבילה ובשבילנו הצופים.

מגישת חדשות 8, נישל מדינה, הציגה בסוף השבוע שעבר את האורחים הבאים בתכנית הבוקר - כשלפתע התפרצה לשידור ציפור בצבע אדום בוהק ונחתה על ראשה של המגישה. הציפור היא למעשה האורחת הבאה בתכנית ושמה סופי. היא איביס שני, מין של מגלן ממשפחת הכנפיים, שהגיעה לתכנית בתור שגרירת האיביסים לצד עובדת גן החיות של סן דייגו, דארה פלאנרי. כשמדינה הציגה את האורחת הבאה שלה היא אמרה: "היא יעילה בסילוק חרקים מהגינה שלכם" ועוד לפני שהצליחה לסיים את המשפט, סופי בת ה-10 נחתה על ראשה ומדינה המשיכה: "או לעוף אל הראש שלי".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כלב עשה את צרכיו על מנחת הטלוויזיה בשידור חי - וכך היא הגיבה

לכתבה המלאה

"איך זה בתור הקדמה?" שאל אריק קאהנרט, שהגיש לצידה את תכנית הבוקר. פלאנרי הגיבה להתפרצותה של סופי לשידור: "היא כנראה הייתה מאוד נרגשת לפגוש אתכם חברים ולא יכלה לחכות עוד". כפי שציינו, מדינה לא איבדה את עשתונותיה ובמקצועיות מפתיעה ממש המשיכה בשידור כאילו דבר לא קרה. היא אפילו התבדחה על זה אחר כך: "זה היה עיסוי קרקפת נחמד. בתור אמא עובדת, הייתי זקוקה לזה". המגיש היה הרבה פחות רגוע כשהציפור זינקה לעברו

האיביס שני, או בשמה השני - מגלן שני, חיה בדרום אמריקה, האיים הקריביים וטרינידד וטובגו, שם היא נחשבת לציפור הלאומית. האיביס הינה בצבע אדום-שני ומכאן שמה. בדומה לפלמינגו, את צבעה האדום היא מקבלת מאכילת סרטנים.

ככה זה נראה בשידור חי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully