וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח תמיד צודק? צפו באישה זורקת נעל על שף ותוקפת אותו בבעיטות

6.3.2018 / 9:11

מסיבות שאינן ברורות, לקוחה במסעדה ביקשה לראות את השף וכשהוא יצא אליה, היא תקפה אותו בלי אזהרה עם בעיטות קראטה מרשימות. כל זה קרה בנוכחות שאר עובדי המסעדה, והשאיר את כולם בהלם

LIVELEAK

כאשר שף במסעדה מתבקש לצאת ולשוחח עם אחד הלקוחות, הוא יודע שמצפה לו אחד משני דברים: שבחים ומחמאות או תלונות ונזיפות. עבור השף הזה ממסעדה בערב הסעודית, בהחלט היה מדובר במקרה השני, אך את הצורה בה הלקוחה בחרה להביע את התרעומת שלה באמת לא רואים בכל יום.

עוד בנושא

אישה תוקפת שף במסעדה בערב הסעודית. LIVELEAK, צילום מסך
כמו נינג'ה של ממש/צילום מסך, LIVELEAK

מסיבות שאינן ברורות, מיד כאשר השף ניגש אליה וללא שום אזהרה מוקדמת, היא השליכה עליו נעל. הוא הצליח להתחמק מזה יפה מאוד, אך לפני שהבין מה קורה היא התנפלה עליו בבעיטות קראטה שלא היו מביישות אף נינג'ה מאף אסכולה. האישה, לבושה בחיג'אב שחור שרק הדגיש את מראה הנינג'ה שלה, סיימה את פעולת המחאה שלה עם הנפת אצבע מאשימה כלפי השף הנדהם, שנאלץ לשאת בהשפלה מול שאר עובדי המסעדה.

בשנת 2014 מספר מסעדות בערב הסעודית אסרו על נשים רווקות להיכנס כי הן "לא יציבות נפשית" ועלולות לפלרטט, לעשן ולהשתמש בטלפונים סלולריים. שלטי "אין כניסה לנשים" הוצבו במקומות הללו, במה שנחשב כמכה אנושה לזכויות הנשים במדינה המוסלמית השמרנית. אלא שבתקופה האחרונות, סוף סוף, החוקים מהסוג הזה מתחילים להתרופף ונשים כבר מורשות לנהוג.

יכול להיות שהאישה הזו בסך הכול רצתה להעביר נקודה בשם כולן. כך או כך, יצא מזה סרטון יוצא דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully