וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממצאים חדשים חושפים: רוצח הזודיאק עדיין בחיים וחופשי

7.3.2018 / 0:08

קובץ מכתבים חדשים שכתב הרוצח המפורסם שהטיל אימה על קליפורניה בשנות ה-60 וה-70 התגלו, וחושפים כביכול את זהותו האמיתית. חוקר פרטי שהתמחה בתיק טוען: "זהו המידע האמין ביותר שהתקבל ב-25 השנים האחרונות. יש סיכוי שנוכל להביא אותו למשפט"

Paramount

בסרטון - הטריילר לסרט "זודיאק"

האם בניגוד להערכות עד כה רוצח הזודיאק עדיין חי? טום וויגט, חוקר פרטי שהתחקה במשך למעלה מ-20 שנה אחר עקבותיו של הרוצח הסדרתי האגדי שהטיל אימה על תושבי מפרץ סן פרנסיסקו בסוף שנות ה-60, טוען כי יש בידיו מידע שמוכיח מעל כל צל של ספק כי הרוצח נמצא בין החיים וחי כיום במקום לא ידוע בארצות הברית.

למרות שלאורך השנים זוהו באופן רשמי "רק" חמישה מקרי רצח (ועוד שני ניסיונות לרצח) ככאלה שבוצעו על ידי הרוצח המפורסם, על פי הערכות הוא רצח בדם קר יותר מ-37 אנשים בקליפורניה בשלהי שנות השישים ובתחילת שנות ה-70.

כל מה שידוע על רוצח הזודיאק

במהלך השנים הללו הוא אף שלח מספר מכתבים מוצפנים לעיתונות ולמשטרה. הפרשה זכתה לסיקור תקשורתי מקיף מסביב לעולם. המכתבים כללו רמזים לזהותו ולזהות הקורבנות הנוספים שלו. לפי דרישות הרוצח, חלק פורסמו בעיתונים המקומיים. את הכינוי "זודיאק" הוא העניק לעצמו במכתבים הללו והוא עשה שימוש בסימן הזודיאק בכל אחד מהמכתבים. הוא מעולם לא נלכד ןבמהלך השנים התפרסמו לא מעט מחקרים, חקירות וראיונות עם אנשים שטענו שהצליחו לחשוף את זהותו. מרבית המומחים העריכו עד כה כי ללא קשר לזהותו, הוא כבר לא בין החיים.

עוד בנושא
כבר יותר ממאה שנה שרוסיה לא ראתה רוצח סדרתי חולני כמוהו
חוקרים מאמינים שמצאו את יומנו של ג'ק המרטש וחשפו את זהותו

עוד באותו נושא

אישה מקליפורניה: "אבי הוא רוצח הזודיאק"

לכתבה המלאה
זודיאק. אתר רשמי, אתר רשמי
הקלסתרון שפרסמה משטרת קליפורניה/אתר רשמי, אתר רשמי

כעת עולה האפשרות כי הרוצח עדיין חי. על פי הפרסום ב"דיילי סטאר", וויגט טוען שלאחרונה פנה אליו סוכן FBI וסיפר לו כי הגיעו לידיו שלושה מכתבים שמעולם לא פורסמו בתקשורת או התגלו על ידי המשטרה, שנכתבו על ידי רוצח הזודיאק בכבודו ובעצמו ומוכיחים (לכאורה) כי הוא עדיין חי וקיים. "ה-FBI פנו אליי פעמים רבות, ועכשיו אנחנו עומדים בפני פריצת דרך בתיק", אמר. "אני והסוכן שפנה אליי מנסים לטפל במידע הזה בצורה הטובה ביותר, כי מעורבים שם כמה שמות של אנשים שמעולם לא הוזכרו כמעורבים בעבר".

עוד מספר וויגט כי יש במכתבים הללו מידע מוכמן שניתן לפענח רק כיום 50 שנה אחרי מקרי הרצח. הוא טוען כי "זהו המידע האמין והמדויק ביותר שקיבלנו אודות רוצח הזודיאק ב-25 השנים האחרונות", ומסביר כי אם אכן יצליחו לזהות את האיש, יעמידו אותו סוף סוף לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully