וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מקליפורניה: "אבי הוא רוצח הזודיאק"

טלי גולדשטין

30.4.2009 / 13:32

הרוצח הסדרתי, שפעל בשלהי שנות ה-60 באזור סן פרנסיסקו, מעולם לא נלכד. עתה טוענת דבורה פרז כי אביה היה הרוצח הידוע לשמצה

תפנית חדשה במקרה הרוצח הסדרתי האגדי ה"זודיאק". אישה מדרום קליפורניה חשפה אתמול (רביעי) כי אביה המנוח היה הרוצח שהטיל אימה על תושבי מפרץ סן פרנסיסקו לפני ארבעה עשורים. חוקרי מחלק הרצח של משטרת סן פרנסיסקו אמרו כי בדקו את המידע שהתקבל מפי דבורה פרז, כי אביה גאי וורד הנדריקסון, רצח לפחות שניים מקורבנות ה"זודיאק" לפני 40 שנים.

הקצינה לין טומויקה דיווחה כי החקירה לגבי מותו של נהג המונית פול לי סטיין בסן פרנסיסקו ב-1969, שלפי החשד קשורה לרוצח הסדרתי, עדיין פתוחה ונמשכת. "אנו מקבלים מספר שיחות בשנה בנוגע למקרי הרצח. אנו בודקים את כל הראיות שמוצגות בפנינו", אמרה טומויקה.

במהלך מסיבת עיתונאים, שנערכה אתמול מחוץ לבניין ה"סן פרנסיסקו כרוניקל", אמרה פרז, תושבת קורונה שבקליפורניה, כי העבירה למשטרה את משקפי השמש של סטיין ומכתבים שכתבה בשם אביה – וחלקם נשלחו למערכות עיתונים - על הרציחות. לטענתה, היא היתה בת 7 כשליוותה את אביה במסעות ההרג. "הוא אמר לי שהוא חולה וכל מה שרציתי זה לעזור לו", סיפרה פרז. "הוא סיפר לי כי הוא חולה וכי רצח אנשים רבים", הוסיפה.

הרוצח הסדרתי ה"זודיאק" מואשם בלפחות חמש רציחות בין 1968-1969. הוא מעולם לא נלכד, למרות שרבים מאמינים כי הוא היה אדם בשם ארתור לי אלן, פדופיל מורשע שמת ב-1992. כהכינוי "זודיאק" דבק ברוצח בשל השימוש בסימן הזודיאק בכל אחיד מהמכתבים ששלח למערכות עיתונים במהלך התקופה. הסיפור מהווה השראה לסרט מ-2007 בבימוי דיוויד פינצ'ר, המבוסס על ספרו של רוברט גרייסמית', שבעצמו מבוסס על אירועים אמיתיים משנות השבעים.

  • עוד באותו נושא:
  • זודיאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully