וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסה בעכו: שני חיילים ושוטר מג"ב נפצעו קל, הנהג נורה

4.3.2018 / 14:15

שלושת הנפגעים, כבני 20, נדרסו בשתי זירות שונות ופונו לבית החולים בנהריה על ידי צוותי מד"א. הנהג הדורס נפגע באורח קשה ופונה גם הוא לבית החולים. הרקע הוא ככל הנראה מסע נקמה בעקבות ריב עם שוטר על דוח חניה, אך כל כיווני החקירה עדיין נבדקים

עריכה: יאיר דניאל ושניר דבוש

אירוע דריסה בעכו - כל העדכונים

* נהג שזהותו לא פורסמה נסע בפראות לעבר הולכי רגל
* שני חיילים ושוטר מג"ב כבני 20 נפגעו באורח קל בשתי זירות
* הנהג נורה ונפצע באורח קשה
* כל הפצועים פונו לבית החולים בנהריה
* במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה, בהם חשד לתקיפת שוטר בשל ריב על דוח חניה

שני חיילי צה"ל ושוטר מג"ב, כבני 20, נפצעו היום (ראשון) באורח קל בתקרית דריסה בעכו שנפרשה על שתי זירות - ברחוב יהושפט ובסמוך לתחנת הרכבת בעיר. הנהג נורה ונפצע באורח קשה. השלושה טופלו במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א ופונו לבית החולים בנהריה. טרם התבררו נסיבות האירוע והמשטרה פתחה בחקירה. בדובר צה"ל אישרו כי שני חיילים נפצעו באורח קל באירוע, וכי הדריסה מתוחקרת.

בתיעוד שפורסם מהדריסה נראה ג'יפ עולה על מדרכה, נוסע לכיוון החיילים ופוגע באחד מהם בכביש. מחקירה ראשונית של התקרית מסתמן כי הנהג, בן 26 משפרעם, התווכח עם שוטר על דוח חניה, ולאחר מכן פתח בדהרה, פגע בשוטר מג"ב שאינו קשור לאירוע, והמשיך למגרש החניה שמול תחנת הרכבת, תוך שהוא נוסע בפראות הוא פגע בשני חיילים, כשבתגובה נפתחה לעברו אש.

עוד בוואלה! NEWS:
פרקליטה לשעבר על אמה של תאיר ראדה: "מטורפת וחולת פרסום"
היועמ"ש בדיונים סגורים: חקירות נתניהו יימשכו גם אם יהיו בחירות
אלוביץ' וחפץ שוחררו למעצר בית; לא יורשו ליצור קשר עם נתניהו

פיגוע בתחנת רכבת עכו. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדריסה בעכו, היום/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

חובש מד"א, דובי ריכטר, שהגיע לזירת הדריסה הראשונה, סיפר כי ראה בסמוך לתחנת הרכבת שני צעירים כבני 20 בהכרה מלאה. "הם שכבו בצד הכביש וסבלו מחבלות קלות בראש ובגפיים", הוסיף. "הענקתי להם טיפול רפואי ראשוני, העלתי אותם לאמבולנס ופינינו אותם במצב קל לבית החולים בנהריה".

שי מרקוביץ', חובש בארגון "איחוד הצלה", הגיע לזירה על מנת להעניק סיוע לפצועים. "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות, נתקלתי בנהג רכב פצוע קשה מירי ובהולכי רגל שנפצעו מפגיעת רכב פרטי. כוחות גדולים של משטרה וצה"ל פועלים בזירת האירוע לבדיקת הנסיבות", תיאר.

ח"כ זוהיר בהלול (המחנה הציוני), תושב העיר, התייחס לדריסה והבהיר כי "גם ברגעי משבר, עכו יודעת לחבור לשימור מרקם החיים המשותף. עכו תמיד הייתה דוגמה לעיר חזקה וערכית, בה מתקיימים חיים משותפים בין תושביה היהודים והערבים. אנו התושבים יודעים להתעלות מעל כל גילויי קיצוניות".

"כולי תקווה כי החקירה תגלה כי לא מדובר בפיגוע מכוון, ואני קורא לכל התושבים בעיר לשמור על איפוק. אבקש לאחל החלמה מהירה לפצועים ומקווה שנחזור במהרה לשגרה הבריאה", הוסיף.

(עדכון ראשון: 11:49)

מצלמות אבטחה - תיעוד רגע דריסת החייל בעכו. מצלמות אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
רגע הפגיעה/מערכת וואלה! NEWS, מצלמות אבטחה
פיגוע בתחנת רכבת עכו. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה
פיגוע בתחנת רכבת עכו. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully