וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוביץ' וחפץ שוחררו למעצר בית; לא יורשו ליצור קשר עם נתניהו

4.3.2018 / 12:50

בעל השליטה בבזק ויועץ התקשורת שוחררו ממעצר לאחר כשבועיים. שלשום נחקרו אלוביץ' וחפץ במקביל לראש הממשלה, רעייתו ובכיר נוסף לשעבר במשרד התקשורת במסגרת חקירת תיק 4000

צילום: רוני כנפו ואבי אשכנזי

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (ראשון) למעצר בית למשך עשרה ימים את בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ' ואת יועץ התקשורת ניר חפץ, שנעצרו לפני כשבועיים במסגרת חקירת תיק 4000. על השניים נאסר ליצור קשר עם מעורבים בפרשה, לרבות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, למשך 90 יום. בנוסף ביקשו נציגי המשטרה כי השניים יפקידו את דרכונם וכי יוצא להם צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 80 ימים.

השניים, החשודים בעבירות שוחד, הגיעו לדיון לאחר שביום שישי נחקרו במקביל לבני הזוג נתניהו, לרעייתו של אלוביץ' ולבכיר נוסף לשעבר במשרד התקשורת - כולם במקביל ובחדרים נפרדים.

"אני לא רואה מקום להמשיך ולהחזיק אדם כבן 70 במעצר", אמר אתמול עורך דינו של אלוביץ', ז'ק חן. "נראה שהמטרה שלהם זה לשבור אותו כדי שיודה, אך הוא מתעקש כי לא ביצע עבירה".

פרשת בזק | סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
גרסת נתניהו בתיק בזק: שיחותיי עם אלוביץ' היו על רקע אידאולוגי
חדרים נפרדים ועימות גרסאות עם פילבר: כך התנהלה חקירת נתניהו

שאול אלוביץ בהארכת מעצר, מחוזי תל אביב, 27 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
אלוביץ' בבית המשפט/ראובן קסטרו

בסוף השבוע דווח בחדשות עשר כי נתניהו טען בפני חוקרי להב 433 והרשות לניירות ערך כי שיחותיו עם אלוביץ' התקיימו "על רקע אידיאולוגי", וכי לא שוחח עמו על הקלות לחברת התקשורת שבבעלותו. על פי הדיווח נתניהו לא הכחיש כי שוחח עם אלוביץ' כמה פעמים בעבר על אודות סיקורו באתר וואלה! NEWS אך ציין כי לא דיבר עמו על מתן הקלות בתמורה לאופן סיקור מסוים. "אמרתי לו שהאתר שלו זה לא עיתון הארץ", צוטט נתניהו בדיווח.

על פי הדיווח החוקרים עימתו את נתניהו עם הקלטות שביצע מנכ"ל האתר אילן ישועה עם אלוביץ' ואת רעייתו שרה עם תכתובות מסרונים בין ישועה לבין רעייתו של אלוביץ'. על פי הדיווח באחד המסרונים כתבה אלוביץ' לישועה "תעזור להם, אנחנו תלויים בהם", כשהיא מתייחסת בדבריה לבני הזוג נתניהו.

עוד דווח כי החוקרים השמיעו לשרה נתניהו הקלטה שבה מסבירה לכאורה אלוביץ' לישועה את הסיבה לבקשתה לסיקור אוהד. "חשוב שתעזרו לנו, כי בני הזוג נתניהו עוזרים לנו ויעזרו לנו".

(עדכון ראשון: 12:22)

עוד באותו נושא

הערכה במשטרה: רה"מ ורעייתו ייחקרו לפחות עוד פעם אחת בתיק בזק

לכתבה המלאה
תיק 4000 החשודים במרכזיים. עיבוד תמונה
תיק 4000 החשודים במרכזיים/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully