וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במשטרה: רה"מ ורעייתו ייחקרו לפחות עוד פעם אחת בתיק בזק

3.3.2018 / 20:09

אחרי שנתניהו ורעייתו שרה עומתו עם ההקלטות ועם המסרונים בפרשת בזק, מעריכים במשטרה כי יידרשו לחקירה נוספת. מחר יתקיים דיון נוסף בהארכת מעצרם של ניר חפץ ושל בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ'

צילום: רוני כנפו ואבי אשכנזי

אחרי חקירתו אתמול, מעריכים הערב (שבת) במשטרה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ייחקרו לפחות עוד פעם אחת בפרשת בזק. מחר אמורים החוקרים להגיע לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם של יועץ התקשורת ניר חפץ ושל בעלי השליטה בבזק שאול אלוביץ', שייתכן כי ישוחררו למעצר בית.

"אני לא רואה מקום להמשיך ולהחזיק אדם כבן 70 במעצר", אמר עורך דינו של אלוביץ', ז'ק חן. "נראה שהמטרה שלהם זה לשבור אותו כדי שיודה, אך הוא מתעקש כי לא ביצע עבירה". בתוך כך, ממשיכים במשטרה לבחון את תוצרי החקירה אתמול של ששת החשודים בפרשה בהם ראש הממשלה, רעייתו, בכיר לשעבר במשרד התקשורת וגם אלוביץ' ורעייתו וניר חפץ.

עוד בוואלה! NEWS:
ב-5 חדרים במקביל: הזוג נתניהו, חפץ, אלוביץ' ובכיר נוסף נחקרו
יישאל על שלוש פרשות: המשטרה רוצה לחקור את נתניהו בתחילת השבוע
מגדל הקלפים קרס: כשנתניהו ויתר אפילו על יוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוביץ' ונתניהו. החקירה נמשכת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול דווח בחדשות עשר כי נתניהו טען בפני חוקרי להב 433 והרשות לניירות ערך כי שיחותיו עם אלוביץ' התקיימו "על רקע אידיאולוגי", וכי לא שוחח עמו על הקלות לחברת התקשורת שבבעלותו. על פי הדיווח נתניהו לא הכחיש כי שוחח עם אלוביץ' כמה פעמים בעבר על אודות סיקורו באתר וואלה! NEWS אך ציין כי לא דיבר עמו על מתן הקלות בתמורה לאופן סיקור מסוים. "אמרתי לו שהאתר שלו זה לא עיתון הארץ", צוטט נתניהו בדיווח.

על פי הדיווח החוקרים עימתו את נתניהו עם הקלטות שביצע מנכ"ל האתר אילן ישועה עם אלוביץ' ואת רעייתו שרה עם תכתובות מסרונים בין ישועה לבין רעייתו של אלוביץ'. על פי הדיווח באחד המסרונים כתבה אלוביץ' לישועה "תעזור להם, אנחנו תלויים בהם", כשהיא מתייחסת בדבריה לבני הזוג נתניהו.

עוד דווח כי החוקרים השמיעו לשרה נתניהו הקלטה שבה מסבירה לכאורה אלוביץ' לישועה את הסיבה לבקשתה לסיקור אוהד. "חשוב שתעזרו לנו, כי בני הזוג נתניהו עוזרים לנו ויעזרו לנו".

עוד באותו נושא

גרסת נתניהו בתיק בזק: שיחותיי עם אלוביץ' היו על רקע אידאולוגי

לכתבה המלאה
ביבי ושרה בדרך מדאבוס לישראל. עמוס בן גרשום לע"מ,
נתניהו ורעייתו שרה/עמוס בן גרשום לע"מ
תת-ניצב אלי אסייג, מפקד היאל"כ, מגיע למעון ראש הממשלה בירושלים במסגרת חקירות נתניהו, מרץ 2018. רוני כנפו
החוקרים מגיעים למעון רה"מ, אתמול/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully