וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאל על שלוש פרשות: המשטרה רוצה לחקור את נתניהו בתחילת השבוע

25.2.2018 / 8:36

בלהב 433 פנו למשרד ראש הממשלה כדי לתאם חקירה, שבה צפוי להישאל נתניהו על תיק בזק, פרשת הצוללות וגם פרשת השופטת גרסטל. "לא מגבילים את עצמנו בשאלות", אמר גורם במשטרה. גם שרה נתניהו צפויה למסור את גרסתה בתיק בזק

צילום: שלומי גבאי

המשטרה פנתה למשרד ראש הממשלה כדי לתאם חקירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר לתחילת השבוע. גורם במשטרה אמר אמש (שבת) כי בחקירה צפוי להישאל נתניהו בשלושה תיקים שונים - פרשת הצוללות, פרשת בזק ובפרשת השופטת הילה גרסטל.

החקירות הללו מתנהלות על ידי היחידה הארצית למאבק בפשעים כלכליים (יאל"כ) בלהב 433. "אנחנו לא מגבילים את עצמנו", אמר הגורם. במשטרה מעריכים כי בחלק מן הפרשות ייחקר נתניהו באזהרה.

עוד בוואלה! NEWS:
מגדל הקלפים קרס: כשנתניהו ויתר אפילו על יוני
נתניהו לשרים בפתח ישיבת הקבינט: "עסקים כרגיל"
נתניהו הודה לטראמפ על העברת השגרירות: "רגע גדול למדינת ישראל"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועידת השלטון המקומי וכנס מוני אקספו 2018, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב, 14 בפברואר 2018. רויטרס
החוקרים ישובו למעונו בבלפור. נתניהו/רויטרס

בחקירה ישתתפו גם אנשי הרשות לניירות ערך, שהופקדו על פרשת בזק - תיק 4000 בתחילתה, וצוות החקירה שיגיע למעון ראש הממשלה יורכב ממספר רב של חוקרים. הצוות יורכב ממפקד היאל"כ, תת-ניצב אלי אסייג, ראש המפלג, ניצב-משנה יואב תלם, וכמה חוקרים שמרכזים את פרשת הצוללות - תיק 3000 - ואת תיקי 4000 וגרסטל.

טרם נקבע אילו שאלות יישאל נתניהו, אך על פי ההערכות, הוא יישאל קודם בפרשת בזק ובפרשת גרסטל, ורק אחר כך בתיק הצוללות.

במשטרה מעריכים כי גם שרה נתניהו תידרש למסור גרסתה בתיק 4000, שכן חלק מהפעילות שבוצעה מול אתר וואלה! NEWS מצדו של היועץ ניר חפץ, הנמצא במעצר, ומצד גורמים נוספים, הייתה קשורה בידיעות עליה ובתמונות שאמורות להחמיא לה. החוקרים יינסו להבין כיצד פעל המנגנון בתוך משפחת נתניהו ובתוך לשכת נתניהו ומה דחיפות המטלות שניתנו לחפץ ולאנשים נוספים בסוגיה זו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרה נתניהו. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
צפויה להישאל בתיק בזק. שרה נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

אתמול תקף ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק את נתניהו ואמר כי "הפרק שנקרא בנימין נתניהו נגמר". ברק השתתף באירוע שבתרבות בחדרה ואמר כי אם נתניהו יילך לבחירות עכשיו "הציבור לא ייבחר בו, הוא יחטוף מפלה מבישה ומביכה".

(עדכון ראשון: 21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully