וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהציעה מין אוראלי השפיעה על תוצאות הבחירות באיטליה?

4.3.2018 / 8:57

פאולינה סאולינו, שבעבר הבטיחה וקיימה לענג מאות גברים כדי להשפיע על הצבעתם במשאל עם, טוענת שחשבון האינסטגרם שלה נחסם מסיבות פוליטיות. "הם פחדו שאצא למסע נוסף ואשפיע על הבחירות"

insta_paolina

בדצמבר 2016 איטליה סערה כאשר דוגמנית בשם פאולה סאולינו הבטיחה, וקיימה, ולבצע מין אוראלי במאות גברים על מנת לשכנע אותם להצביע "לא" במשאל עם. היא יצאה למסע בשם "פומפה" ברחבי המדינה ועינגה כ-700 גברים ב"משימת האהבה" שלה. כעת, היא טוענת שחשבון האינסטגרם שלה נחסם בשל חשש שתצא למסע דומה ותשפיע על תוצאות הבחירות שמתקיימות היום (ראשון).

סאולינו בת ה-28 מנהלת חשבון אינסטגרם חושפני שמושך אליו למעלה מ-400 אלף עוקבים, אך לטענתה אלה לא התמונות הפרובוקטיביות שלה שגרמו לחסימת החשבון. "הם פחדו שאוכל להשפיע שוב על התוצאות, שאצא לעוד מסע 'פומפה' לקראת הבחירות", אמרה. כעת היא מעודדת אנשים לצייץ את ההאשטג #unbanpaola (בטלו את החסימה של פאולה) כדי לשלוח מסר.

עוד בנושא

סיפרנו לכם על ההבטחה המטורפת של פאולה סאולינו לגברים של איטליה
וגם על הסיבה ההזויה שגרמה להם להפסיק את המסעות שלה

אז למה נחסם החשבון שלה? צפו בה מסבירה

יותר מ -50 מיליון מצביעים באיטליה צפויים להגיע היום (ראשון) לקלפיות ולהשתתף בבחירות הכלליות לאחר שהנשיא סרג'יו מטראלה פיזר את הפרלמנט בדצמבר האחרון. הסקרים שפורסמו לקראת הבחירות צפו כי קואליציית המרכז-ימין בין מפלגת "פורצה איטליה" של ראש הממשלה לשעבר סילביו ברלוסקוני לבין מפלגת הימין הקיצוני "הליגה הצפונית" תוביל אך לא תזכה ברוב. ברלוסקוני עצמו, בן 81, לא יכול לשאת בתפקיד רשמי בשל הרשעתו בהונאת מס והציב בראש הרשימה את נשיא הפרלמנט האירופי הנוכחי, אנטוניו טג'אני. קמפיין הבחירות שמגיע היום לסיומו הוא צמוד מאוד ועל פי הדיווחים אנשים רבים מתלבטים ממש עד הרגע האחרון באשר למועמד המועדף עליהם. איטליה מתמודדת עם בעיות כלכליות ועם צמיחה באחוזי האבטלה, והדבר משך גורמים מתנגדי ממסד לרוץ לראשות הממשלה. אחד מהם, סטנדאפיסט לשעבר, קורא לאיטליה לזנוח את היורו.

עוד באותו נושא

הדוגמנית שהבטיחה סקס לכל מי שהצביע "לא" במשאל העם האיטלקי - עומדת במילה שלה

לכתבה המלאה

אורן נהרי מוכן לבחירות באיטליה

בפעם הקודמת ש"נערת הפומפה" התערבה בעניינים פוליטיים, היא התחייבה לבצע מין אוראלי על כל מי שיצביע "לא" לשורה של רפורמות חוקתיות שהתנגדה להן נחרצות, ובהחלט עמדה במילתה. במהלך המסע האחרון שקיימה, אמרה ש"התעייפה" אחרי 400 הגברים הראשונים אבל המשיכה בכל זאת. "המטרה שלי היא מיליון גברים", אמרה, "אשמח מאוד להגיע למיליון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטרה - מיליון גברים. סאלינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully