וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שהבטיחה סקס לכל מי שהצביע "לא" במשאל העם האיטלקי - עומדת במילה שלה

8.12.2016 / 6:27

המצביעים במשאל העם באיטליה נגד הרפורמה שהציע רה"מ, יוכלו לחגוג את ההצלחה שלהם עם הדוגמנית פאולי סאולינו, שהבטיחה להעניק מחוות מיניות לכל מי שהצביע "לא" וכבר הודיעה על "מסע הופעות" שיעבור בכל איטליה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

insta_paolina

האם הדוגמנית המהממת פאולה סאולינו היא הסיבה שראש ממשלת איטליה, מתיאו רנצי, נחל תבוסה כואבת במשאל העם שנערך השבוע? סאולינו שהייתה במחנה ה"לא" (המתנגדים לצעדי הרפורמה בחוקה האיטלקית) ניסתה לשכנע בוחרים ש"לא" היא הבחירה הנכונה והציעה להם מחוות מיניות תמורת הקול שלהם. עכשיו, כשה"לא" של איטליה ניצח - היא מוכנה לעמוד בהבטחה שלה והודיעה על "מסע הופעות" בו תפגש עם כל מצביעי ה"לא" באיטליה וותעניק להם מין אוראלי. אנחנו סקפטים שזה יקרה, אבל האיטלקים פחות.

סאולינו בת ה-27 הודיעה שהיא מתכננת לטוס מביתה שבלוס אנג'לס ל"מסע הופעות פומפה" שחלקו הראשון ייערך בינואר ב-10 ערים באיטליה: רומא, פירנצה, בולוניה, ורונה, מילאנו, טורינו, נאפולי, בארי, לצ'ה ופאלרמו. "פומפה" זה סלנג באיטלקית למין אוראלי, אותו היא מבטיחה שתעניק בחינם לכל מי שהצביע נגד. את ההודעה היא צייצה בטוויטר ובאינסטגרם שלה עם תמונה שלה מוצצת סוכריה על מקל.

את ההבטחה היא נתנה כבר ב-23 בנובמבר, כשניסתה לשכנע מצביעים להצביע "לא" במשאל העם שנערך בשני. ה"סאן" מדווח שסאולינו אמרה שתעמוד במילה שלה, גם אם היא נשמעת מופרכת לחלוטין, "מי שהצביע 'לא' יכול להמתין בשמחה לסיור הפומפה שלי שיתחיל בינואר". היא קוראת למצביעי ה"לא" למלא טופס הזמנה וצייצה בטוויטר: "ההופעות יתחילו בקרוב, ימשיכו לערים הקטנות ויסתיימו עד סוף דצמבר 2018".

עוד באותו נושא

ההורים מאיימים להחרים את בתם אם תמכור את בתוליה למרבה במחיר

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully