וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטיחה סקס לכל מצביעי ה"לא" במשאל העם - ועמדה במילה שלה

11.1.2017 / 12:36

פאולי סאולינו, הדוגמנית שהבטיחה להעניק מחוות מיניות לכל מי שהצביע נגד הרפורמה שהציע ראש ממשלת איטליה דאז - עמדה במילה שלה וסיימה, לדבריה, את ההופעה הראשונה שלה במסע ההופעות הביזארי שהחל ברומא. ברשת מתקשים להאמין

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

insta_paolina

זוכרים את פאולי סאולינו, הדוגמנית והשחקנית שהבטיחה להעניק מחוות מיניות לכל מי שהצביע "לא" במשאל העם האיטלקי? אז השבוע היא יצאה ל"מסע ההופעות" המתוכנן שלה ב-10 ערים באיטליה, ואם נאלץ שוב לסמוך על המילה שלה - היא סיימה בהצלחה את ה"הופעה" הראשונה ברומא בשבת האחרונה והיא כבר מתכוננת לקראת ההופעה שלה הערב בבולוניה. כמה נחמד.

אחרי שהעניקה מחוות מיניות למצביעי "לא" שבעי רצון ברומא, היא פרסמה תמונה שלה באינסטגרם מכוונת אצבע משולשת למצלמה עם הכיתוב: "צעד ראשון של #מסעפומפה הסתיים! קצת עייפה אבל הכל בסדר. השנה התחילה בצורה הטובה ביותר שאפשר". ברשת רבים סברו שמדובר בתעלול שיווקי בלבד, כשכמה דרשו הוכחות למעשים שלה. אחרים הגנו עליה והרגיעו את המבקרים בטענה שאינסטגרם אוסרת על פרסום תמונות פרובוקטיביות ולכן אין ביכולתה להוכיח את דבריה.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הדוגמנית שהבטיחה סקס לכל מי שהצביע "לא" במשאל העם האיטלקי - עומדת במילה שלה

לכתבה המלאה

סאולינו בת ה-27, יצאה מביתה שבלוס אנג'לס ל"מסע הופעות פומפה" שחלקו הראשון נערך החודש ב-10 ערים באיטליה: רומא, פירנצה, בולוניה, ורונה, מילאנו, טורינו, נאפולי, בארי, לצ'ה ופאלרמו. "פומפה" זה סלנג באיטלקית למין אוראלי, אותו היא מבטיחה שתעניק בחינם לכל מי שהצביע נגד הרפורמה שהציע ראש ממשלת איטליה, מתיאו רנצי, שהספיק להתפטר מאז. את ההודעה היא צייצה בטוויטר ובאינסטגרם עם תמונה שלה מוצצת סוכריה על מקל לצד תאריכי ההופעות שימשכו בשלב הראשון עד ה-21 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully