וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו במעון, רעייתו בלהב: המשטרה נערכת לחקירת הזוג במקביל

1.3.2018 / 20:40

ראש הממשלה ייחקר מחר באזהרה בפרשת בזק, וימסור עדות בפרשת הצוללות - במה שעשוי להפוך לחקירה באזהרה. חקירתה של רעייתו שרה תתחיל באותו הזמן בדיוק, וגם היא צפויה להיחקר תחת אזהרה

עריכת וידאו:ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ייחקרו מחר (שישי) במקביל בתיק 4000. שרה נתניהו תיחקר במשרדי להב 433 שבלוד, כשלפי ההערכות היא צפויה להיחקר תחת אזהרה, בשעה שראש הממשלה ייחקר במעונו. החקירה תחל בדיוק באותו הזמן, כנראה סביב השעה 08:00. במשטרה מסרבים למסור אם נתניהו ייחקר גם בפרשת הצוללות, ואם כן האם ייחקר באזהרה. "אנחנו לא מתכוונים למסור על אילו תיקים יישאל, כדי שהוא לא ייערך", אמר גורם במשטרה.

למעון ראש הממשלה יגיע לצורך החקירה מפקד היחידה הארצית לאכיפה כלכלית (יאל"כ) תת-ניצב אלי אסייג ונציגי צוותי החקירה בשלושת התיקים שבהם נקשר שמו של בנימין נתניהו: פרשת בזק (תיק 4000), פרשת הצוללות (3000), ופרשת השופטת גרסטל.

במקביל לחקירתו של ראש הממשלה צפויים איש סודו ודוברו לשעבר של נתניהו ניר חפץ וחברו הקרוב ובעל השליטה בבזק שאול אלוביץ' להיות מעומתים עם התשובות שימסור נתניהו. בתוך כך דווח הערב ב"חברת החדשות" בערוצים 12 ו-13 כי בהקלטות של מנכ"ל אתר וואלה! NEWS אילן ישועה נשמע קולה של שרה נתניהו בלבד, ולא של ראש הממשלה.

עוד בוואלה! NEWS:
למרות החקירות: נתניהו ממשיך לשמור על כוחו, לפיד מתחזק | סקר
יישאל על שלוש פרשות: המשטרה רוצה לחקור את נתניהו בתחילת השבוע
נתניהו יפגוש את החוקר עם הפתיל הקצר - וינסה להפיל את פילבר

ביבי ושרה בדרך מדאבוס לישראל. עמוס בן גרשום לע"מ,
בנימין ושרה נתניהו בדרך לדאבוס, בחודש שעבר/עמוס בן גרשום לע"מ

למרות שנתניהו יישאל על שלוש פרשות, חלק מרכזי ומשמעותי בחקירה יתרכז בפרשת בזק. חפץ ואלוביץ', שניים ממקורביו, נתונים במעצר. חשוד נוסף שעמד כאיש קשר להוצאתן לפועל של החלטות בציר שבין משרד התקשורת לבזק הוא היועץ האסטרטגי אלי קמיר, ששוחרר אתמול למעצר בית.

שלשום חשף נתניהו את קו ההגנה שאותו יציג לחוקרים בפרשה, שבמרכזה חשד למתן הטבות לחברת התקשורת בתמורה לסיקור אוהב באתר וואלה! NEWS - הפלת כל האחריות לפעולות שנעשו בצורה לא חוקית, אם היו כאלה, על מנכ"ל משרדו שלמה פילבר, שהפך לפני כעשרה ימים לעד מדינה בפרשה.

נתניהו יודע שבשל היותו שר אוצר לשעבר הוא יתקשה לטעון כי לא ידע לעומק את ההשלכות הכלכליות הכוללות של הרפורמות וההקלות שניתנו לבזק. חוקרי המשטרה מתכוונים למשוך אותו לעניין הזה כבר בתחילת החקירה, ולכן בהודעה שהוציא שלשום הוא כבר פרס את כל קו ההגנה שלו. לטענת ראש הממשלה היקף ההטבות לבזק לא עומד על מיליארד שקלים כפי שהמשטרה ואנשי רשות ניירות ערך טוענים.

מטעמו של נתניהו נמסר: "פייק ניוז. לא היו דברים מעולם. המשך ההדלפות המגמתיות והשקריות כנגד הגברת נתניהו, שמטרתן לפגוע בראש הממשלה ובשלטון הליכוד. ועוד ממשיכים לטעון שאין הדלפות, נכון?".

גילוי נאות: אתר וואלה! NEWS הוא חלק מקבוצת בזק

(עדכון ראשון: 19:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully