וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בפלורידה: היורה השתמש במחסניות עם חריטות צלבי קרס

28.2.2018 / 5:40

ניקולס קרוז, שבעבר נחשף כי התבטא בצורה גזענית, השתמש במחסניות שעליהן נחרטו צלבי קרס כדי לרצוח 17 תלמידים ומורים בתיכון מרג'ורי סטונמן. אתמול הגיעו התלמידים לוושינגטון כדי לשכנע חברי קונגרס להחמיר את חוקי הנשק

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

שבועיים אחרי הטבח בבית הספר מרג'ורי סטונמן דאגלס בפלורידה, ממשיכים להתגלות פרטים נוספים על היורה ומעשיו. כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו הלילה (רביעי) כי ניקולס קרוז, שרצח 17 תלמידים ואנשי סגל, השתמש במחסניות שעליהן נחרטו צלבי קרס.

בנוסף התגלה כי קרוז ניסה להקים עמדת ירי מהקומה השלישית בבית הספר, וירה על החלון 16 כדורים כדי לנסות ולנפץ אותו, אך לא הצליח מכיוון שמדובר בזכוכית מיוחדת שנועדה לאטום את בית הספר מפני סופות הוריקן. עוד דווח כי היורה השאיר בזירה כ-180 כדורים שבהם לא עשה שימוש במהלך מסע הירי.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ ביקר התנהלות הרשויות בטבח בפלורידה: הייתי מונע אותו בעצמי
הטבח בפלורידה: מאבטח התיכון עמד בחוץ בזמן הירי ולא התערב
הפתרון של טראמפ לירי בבתי הספר: מורים חמושים בכיתות

לוקאס קרוז הרוצח בטבח בבית הספר בפלורדיה, ארה"ב. -, מערכת וואלה! NEWS
השתמש במחסניות עם חריטות צלבי קרס והתבטא בגזענות. קרוז/מערכת וואלה! NEWS, -

בשבוע שעבר נחשף כי קרוז התבטא בצורה גזענית כלפי יהודים, שחורים ומהגרים, וכתב על רצונו להרוג מקסיקנים, להחזיק אנשים שחורים בשלשלאות ולחתוך את צווארם. בדיווח אחר טענו פעילי קבוצה קיצונית המזוהה עם עליונות הגזע הלבן כי קרוז התאמן עמם בעבר, אולם מאוחר יותר התברר כי המידע שמסרה קבוצה זו היה שקרי.

במקביל, אתמול הגיעו תלמידים מבית הספר לוושינגטון הבירה על מנת להיפגש עם בכירים בקונגרס בגבעת הקפיטול ולשכנע אותם להחמיר את חוקי הנשק בארצות הברית. היום ייפתח מחדש בית הספר, והמנהל הודיע כי לקראת הפתיחה המחודשת האבטחה במקום תהיה "הגבוהה ביותר אי פעם".

מושל פלורידה, ריקט סקוט, הודיע בינתיים כי הוא יפעל להוסיף 500 מיליון דולר להגברת הביטחון האישי בבתי הספר ולתחום בריאות הנפש בפלורידה. בין הצעדים שהוא מקדם: שדרוג החלונות, הדלתות והמנעולים בבתי הספר, חיוב בתי הספר לקיים תרגילים להתמודדות עם מקרי ירי, התקנת גלאי מתכות והצבת יועץ פסיכולוגי בכל בית ספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully