וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסיבת פורים בתיכון באשכול: התלמידים השליכו אפרוחים חיים

27.2.2018 / 15:09

צוות בית הספר במועצת אשכול הפסיק את המסיבה והתלמידים נשלחו לבתיהם. במכתב להורים כתבה המנהלת: "עופות חיים נזרקו על הרוקדים, בהמשך נתפסו תלמידים עם שקית שבה ראש חזיר". משרד החינוך: "התנהגות מחפירה ומעוררת שאט נפש"

תיכון נופי הבשור במועצה האזורית אשכול, 27 בפברואר 2018. יניר יגנה
"הוגשה תלונה למשטרה על התעללות בבעלי חיים". תיכון נופי הבשור, היום/יניר יגנה

המשטרה חוקרת חשד להתעללות בבעלי חיים בבית ספר תיכון נופי הבשור במועצה אזורית אשכול. על פי החשד, כמה מתלמידי בית הספר, בני 17, הגיעו למסיבת פורים שנערכה היום (שלישי) במקום והשליכו אפרוחים חיים על המשתתפים. ברשותם נמצא גם ראש של חזיר. האירוע הופסק בידי הצוות החינוכי והמשטרה פתחה בחקירה.

לאחר המקרה שיגרה מנהלת בית הספר, זמירה בן יוסף, מכתב להורים ובו ציינה כי חלק מהתלמידים במסיבה היו שיכורים. "לצערי התרחשו על ידי תלמידי י"ב במהלך המסיבה כמה אירועים אשר בעקבותיהם נאלצנו לעצור את המסיבה, להקדים את ההסעות ולשלוח את כלל התלמידים לבתיהם", כתבה.

"בתחילה נראו כמה תלמידים שתויים, הם התבקשו לעזוב את שטח בית הספר, לאחר מכן טפסו על הגדר, חזרו למסיבה וסרבו לצאת. התלמידים הללו יושעו ויוחזרו ללימודים רק לאחר שיחה עם ההורים ותגובה ברורה מבית הספר", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS
פורים עצוב בגן של אביתר שנחטף ונרצח: "מה נספר לחברים שלו?"
צה"ל: הנער מוחמד תמימי הודה שנפגע בתאונת אופניים - ולא נורה
שני הצעירים נהרגו בהפרש של שבועות - בהתנגשות באותה משאית חונה

תיכון נופי הבשור במועצה האזורית אשכול, 27 בפברואר 2018. יניר יגנה
"מקרה חמור שאינו מאפיין את רוח המועצה". תיכון נופי הבשור, היום/יניר יגנה

"לאחר מכן החלו להיזרק על הרוקדים עופות חיים שנפגעו פיזית, ואף פגעו בכמה תלמידים. בהמשך נתפסו כמה תלמידים עם שקית שבה נמצא ראש של חזיר שהם התכוונו לזרוק לרחבת הריקודים, דבר שנמנע מהם בגין ערנות המורים", כתבה המנהלת.

לדברי בן יוסף, אחרי פיזור התלמידים "הנהלת בית הספר התכנסה עם צוות השכבה להתייעצות. בשלב זה הוגשה תלונה למשטרה על התעללות בבעלי חיים. לאחר חופשת הפורים תתכנס ישיבת הנהלה מורחבת על מנת לדון בנושא חגיגות פורים".

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר כי "אנו מוקיעים בכל תוקף את המקרה החמור אשר אינו מאפיין בשום אופן את רוח מועצה אזורית אשכול ובית הספר. הצוות החינוכי של בית הספר פעל נכון כשהפסיק את חגיגות הפורים והגיש תלונה במשטרה נגד קומץ המעורבים. הצוות החינוכי יתכנס עוד היום לבחינת המשך נקיטת המהלכים החינוכיים והמשמעתיים בשיתוף עם הורי בית הספר, אנשי המועצה וצוותי רווחה".

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר בהתנהגות מחפירה ומעוררת שאט נפש של קומץ תלמידים, המנוגדת לערכי משרד החינוך ולרוח בית הספר. לאור חומרת המקרה, בית הספר הפסיק את חגיגות פורים ופועל באופן נחרץ מול התלמידים המעורבים במישור החינוכי והמשמעתי בשיתוף ההורים והרשות המקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully