וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: הנער מוחמד תמימי הודה שנפגע בתאונת אופניים - ולא נורה

לדברי מתאם הפעולות בשטחים, בן דודה של עהד תמימי שנחקר בחשד להפרות סדר הודה שנפצע בגולגלתו כשנפל מאופניו ונפגע מהכידון. "תרבות השקר וההסתה אינה פוסקת", הוסיף. משפחת תמימי: "הניסיון להכפיש את שמנו מעביר את ישראל על דעתה"

עריכה: יאיר דניאל

מוחמד תמימי, בן דודה של עהד, נפגע בגולגולתו בתאונת אופניים ולא מפגיעת כדור גומי במהלך עימותים עם כוחות הביטחון בחודש דצמבר האחרון - כך נכתב אמש (שני) בדף הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים בערבית "אלמונסק". מוחמד בן ה-15 נעצר אתמול על ידי כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב והמשטרה במסגרת מבצע מעצרים בכפר נבי סאלח בחשד ליידוי אבנים והפרות סדר, ושוחרר בתום חקירתו. לדברי המתאם, אלוף יואב מרדכי, הנער הודה בחקירתו כי נפצע בנפילה מאופניים.

"אביו של הנער, פדל תמימי, טען בכלי התקשורת שבנו נפגע מכדור גומי בגולגולתו במהלך עימותים שפרצו בכפר נבי סאלח, ולכן נאלצו הרופאים לקטוע חלק מהגולגולת כדי להוציא את הקליע. כך סיפר אביו", ציין אמש אלוף מרדכי.

מוחמד תמימי בן דודה של עהד תמימי, בביתו לאחר שנורה בפניו בכדור גומי, ינואר 2018. מגד גוזני, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
מוחמד תמימי/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, הארץ

"הפלא ופלא, היום הודה הנער מוחמד תמימי בכבודו ובעצמו בפני המשטרה ובפני אנשי מנהלת התיאום והקישור, שבדצמבר הוא נפצע בגולגולתו בעת שרכב על אופניו ונפצע כתוצאה מנפילה ופגיעה של כידון אופניו בראשו", הוא הוסיף. "תרבות השקר וההסתה הפלסטינית אינה פוסקת בקרב הצעירים ובקרב המבוגרים במשפחת תמימי".

משפת תמימי מסרה בתגובה כי דברי מרדכי אינם נכונים. "נראה שהניסיון להכפיש את שמנו מעביר את ישראל על דעתה. מה שהתחיל עם ניסיון מופרך לטעון שאנחנו כלל לא משפחה אמיתית, עובר עכשיו להכחשת המציאות המתועדת", נמסר. "מחמד בן ה-15 נורה בכדור מצופה גומי אל מול עדי ראיה והכדור הוצא מראשו בניתוח. אלו עובדות. מרדכי וממשלת ישראל הוכיחו רק דבר אחד - אין שפל אליו לא יגיעו בניסיון לפגוע במאבקנו הצודק לחירות ולסיום הכיבוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עהד תמימי מובאת לדיון הארכת מעצר בכלא עפר, 15 בינואר 2018. רויטרס
עהד תמימי בדיון בהארכת מעצרה בכלא עופר, בחודש שעבר/רויטרס

הדיווח אודות מעצר הנער עורר תגובות נזעמות בקרב נבחרי ציבור מהמגזר הערבי, על רקע הביקורת הציבורית נגד תנאי מעצריהם של חשודים בפרשות השחיתות. יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בזמן שכולכם מצייצים על אי הצדק במערכת המשפט ועל פשפשים בתא, הלילה הצבא עצר עוד קבוצה של צעירים בנבי סאלח. בין העצורים מוחמד תמימי בן ה-15, בן דודה של עהד שנורה ביום התקרית המפורסמת וגולגולתו רוסקה".

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) אמר: "בזמן שכולם כאן מקוננים מרה על 'אובדן שלטון החוק', בשל מסרוני תיאום המעצרים בין השופטת לתובע, יש מקומות שבהם מזמן כבר אין חוק ואין מוסר". לדברי פריג', "מוחמד, כמו בת דודו עהד, הם שניים ממאות קטינים פלסטינים המוחזקים במעצר ללא משפט. נערות ונערים שאף אחד לא עוסק בפשפשים שהם פוגשים במעצר, בתנאיהם או בחוקיות מעצריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully