וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הצעירים נהרגו בהפרש של שבועות - בהתנגשות באותה משאית חונה

27.2.2018 / 12:25

הלילה נהרגה בת 20 בהתנגשות רכבה במשאית חונה בב"ש. מותה נקבע בזירה. לפני כשלושה שבועות מת באותו רחוב רוכב אופנוע שהתנגש במשאית, בתאונה שלאחריה המשטרה המליצה לעירייה להתקין תמרור אזהרה ברחוב. צעיר נוסף מת בתאונה ברחוב לפני ארבע שנים. אחיו: "זלזול בחיי אדם"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

התאונה הקטלנית הלילה (שלישי), בה נהרגה צעירה בת 20 בבאר שבע, היא השנייה בהתנגשות באותה משאית חונה, באותו רחוב בבאר שבע. הצעירה שנהגה ברכב פרטי התנגשה במשאית ברחוב מוטה גור, ונהרגה במקום. רק לפני שלושה שבועות קיפח צעיר נוסף את חייו בתאונה, כשרכב על אופנוע שהתנגש במשאית. בעקבות התאונה בה נהרג אמיר מדזונסקי, בן 30, המליצה המשטרה לעירייה להציב תמרור אזהרה בכניסה לרחוב, אך רק הבוקר החלו בהצבת השלטים. לפני ארבע שנים נהרג באותו רחוב צעיר נוסף, אלמוג פרג.

שמעון זגורי, מתנדב זק"א שהגיע לשתי התאונות, סיפר כי "סמוך ל-4:00 קיבלתי קריאה על תאונה קשה ברחוב מוטה גור. הייתי מהראשונים להגיע, וראיתי נהגת צעירה כבת 20 שהתנגשה בחוזקה במשאית חונה ברחוב. מעוצמת ההתנגשות הנהגת נלכדה ברכב. סייענו לכוחות בכיבוי בניסיונות החילוץ ולצערי צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
צעירה כבת 20 נהרגה בהתנגשות רכבה במשאית בבאר שבע
שני הרוגים בתאונות דרכים בצפון ובמרכז הארץ
אביתר בן ה-3 נחטף בידי אביו ונרצח; השכנים: חששנו שזה ייגמר רע מאוד

תאונה ברחוב מוטה גור, באר שבע, 27 בפברואר 2018. ירון פינקו, תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בלילה, בבאר שבע/מערכת וואלה! NEWS, ירון פינקו, תיעוד מבצעי מד"א

"רק לפני כשלושה שבועות אירעה תאונה באותו מקום עם אותה משאית חונה", סיפר. "רוכב אופנוע התנגש במשאית ונהרג". חובש מד"א בוריס גרינשפיין והפרמדיק ג'ורג' ישייביץ שהגיעו לזירה הלילה, סיפרו כי ראו רכב פרטי שנמחץ מתחת למשאית וזיהו לכודה בתוכו. לדבריהם האישה הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה אך לא הראתה סימני חיים ולכן קבעו את מותה.

גלעד פרג, אחיו של אלמוג שנהרג ברחוב לפני ארבע שנים, אמר כי "הבוקר התעוררנו לבשורות קשות, המבשרות על עוד משפחה שנהרסה מתאונה מיותרת. לפני ארבע שנים איבדנו את אחינו החייל. לאחר התאונה פנינו למשטרה וזעמנו על שמשאיות חונות בעיר, והמשטרה אמרה שאין מניעה לכך. אנחנו טוענים שזה זלזול בחיי אדם והפקרות. מתי יפנימו שמשאיות חוסמות את מלוא הנתיב ומסכנות את הנוהגים בדרך?".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שמים שלטי אזהרה ברחוב של התאונות בבאר שבע. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
מציבים שלטי אזהרה ברחוב התאונה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

"לבנו עם משפחות ההרוגים", הוסיף פרג. "יש בעיה עם משפחות שחונות בתוך שכונת מגורים, ובנוסף הכביש לא מספיק מואר. אפשר להציב שם פסי האטה, ומקומם שכל כך הרבה דם נשפך וממשיכים לחכות".

אתמול נהרגה צעירה כבת 20 בתאונת דרכים בסמוך לדבורייה שלמרגלות הר התבור. בתאונה נפצע באורח בינוני תינוק בן ארבעה חודשים וגבר כבן 50 נפצע באורח קל. הפצועים פונו לבית החולים פוריה שבטבריה ומותה של הצעירה נקבע במקום.

(עדכון ראשון 11:07)

אמיר מדזונסקי ז"ל, נהרג בתאונה בבאר שבע בפברואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אמיר מדזונסקי. מת לפני כשלושה שבועות בהתנגשות במשאית/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט
אללמוג פרג, נהרג בתאונת דרכים בבאר שבע לפני 4 שנים. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אלמוג פרג. נהרג לפני ארבע שנים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully