וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר תיק החקירה נגד פרקליט מחוז חיפה שנחשד בהטרדה מינית

26.2.2018 / 12:15

פרסום ראשון: באגף המשמעת בנציבות שירות המדינה, שם פתחו בחקירה בגין התבטאויותיו של הפרקליט עמית אייסמן, נטען כי דבריו אינם עולים לכדי הטרדה כפי שהוגדר בחוק. זאת ועוד, בתום החקירה נמצא כי אין ראיות לכך שקיים קשר בלתי הולם עם עובדת הכפופה לו

עורך דין עמית אייסמן, 2013. אוליבייה פיטוסי, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
התיק נסגר. עו"ד עמית אייסמן/מערכת וואלה! NEWS, אוליבייה פיטוסי, הארץ

אגף המשמעת של נציבות שירות המדינה החליט היום (שני) לסיים את החקירה בעניינו של פרקליט מחוז חיפה (פלילי), עו"ד עמית אייסמן, ולא להעמידו לדין. החקירה בעניינו של עו"ד אייסמן נפתחה בעקבות טענות בנוגע להתבטאויות לא ראויות מצדו וכן לקשר עם עובדת הכפופה לו שהובילו בין השאר לחשד להטרדה מינית.

מאגף המשמעת נמסר כי לאחר בחינת חומר החקירה שנאסף, נמצא כי האמירות המיוחסות לעו"ד אייסמן, שנמצאו להן תמיכה ראייתית, עולות לכאורה כדי התנהגות שאינה הולמת עובד מדינה. עם זאת, הן אינן עולות לכדי הטרדה מינית לפי הוראות החוק למניעת הטרדה מינית. זאת ועוד, לא נמצאו ראיות לקיומו של קשר שאינו מקצועי של עו"ד אייסמן עם עובדת הכפופה לו.

עוד נמסר כי ההתבטאויות שיוחסו לפרקליט אינן ברף הגבוה לביצוע העבירה, ובהתחשב בזמן שחלף מאז התרחשות המקרים - עשר שנים מהראשונה וכשנתיים מהשנייה - אין מקום להעמידו לדין. עוד ניתן כי ניתן להסתפק בטיפול במסגרת משרד המשפטים על פי הוראות סעיף 31 לחוק שירות המדינה (משמעת).

האגף העביר למנכ"לית משרד המשפטים, עו"ד אמי פלמור, המלצה לקיים לעו"ד אייסמן שימוע ולאחריו להחליט אם יש מקום לנקוט כלפיו באמצעי המשמעת הנתונים למשרד על פי חוק - נזיפה או התראה.

עוד בוואלה! NEWS:
גרסת החוקר שהתכתב עם השופטת: "התנהלות עניינית ומקובלת"
דיווח פלסטיני: צה"ל עצר את בן דודה של עהד תמימי שנורה בראשו
נשיאת העליון במכתב לשופטים: "היו זהירים בדבריכם ובהתנהלותכם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully