וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של שלום דומרני נאשם בסחיטה באיומים ובחטיפת "חייל" בארגונו

25.2.2018 / 16:19

ניסים דומרני נאשם יחד עם ארבעה מחברי ארגונו שניסה לסחוט אדם שהפך לסוכן משטרתי ואסף ראיות נגד אנשיו. בכתב האישום נטען כי החמישה לקחו את הסוכן לנסיעה ברכב ואיימו עליו. סנגורו של דומרני: "ניסיון לגיטימי לגבות חוב"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

בנו של העבריין שלום דומרני הואשם היום (ראשון) בסחיטה באיומים ובחטיפה. פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי באר שבע כתב אישום נגד ניסים דומרני, בן 22, ניסים חכמון, בן 20, מאור אלחרר, בן 28, והאחים ליאור ואליעזר גטה, בני 22 ו-26. החמישה נאשמים בעבירות של סחיטה בכוח וסחיטה באיומים. ליאור גטה, חכמון ודומרני נאשמים בנוסף גם בחטיפה.

כתב האישום נגד החמישה הוגש לאחר פעילות סוכן משטרתי של היחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש של משטרת ישראל - "חייל" בארגונו של דומרני שהחליט לחצות את הקווים ולאסוף ראיות נגדם. הסוכן לווה מדומרני 70 אלף שקל, שאותם התחייב להחזיר בריבית חודשית של 6,750 שקל ובהמשך לווה סכום נוסף של 7,000 שקל בריבית של 1,250 שקל מדי חודש. לטענת הפרקליטות הנאשמים פעלו, בעצמם ובאמצעות אחרים, לסחוט באיומים את הסוכן ו"להטיל עליו אימה" על מנת שיחזיר את הסכומים שלווה. בין היתר מצוין בכתב האישום כי דומרני תקף את הסוכן בסטירות ובאגרופים בשל איחור בתשלומים.

עוד בוואלה! NEWS:
תחת לחץ החוקרים: נמשכים המאמצים לגייס את ניר חפץ כעד מדינה
רבבות בהלוויית הרב אוירבך: "נמשיך להילחם"; רחובות נחסמו בי-ם
בגלל ויכוח על לחם: בן 17 יואשם שדקר למוות את חברו לפנימייה

בנו של ראש ארגון פשע- הוארך מעצרו של ניסים דומרני, שנעצר במסגרת מבצע נגד סוחרי סמים באשקלון. שי מכלוף
בנו של ראש ארגון פשע- הוארך מעצרו של ניסים דומרני, שנעצר במסגרת מבצע נגד סוחרי סמים באשקלון/שי מכלוף

מקרה נוסף שהוזכר בכתב האישום עוסק בנסיעה משותפת שאליה נלקח הסוכן בידי שניים מהנאשמים, במטרה לגבות את החוב - שבמהלכה קפץ מהרכב הנוסע בשל חשש לחייו. מקרה אחר עוסק בתקיפתו לכאורה של הסוכן בידי הנאשמים, שבמהלכה נדקר בראשו. על פי כתב האישום דומרני אמר לסוכן בעקבות המקרה הראשון: "אם אני חבר שלך למה אתה קופץ מהרכב? רק רציתי להיפגש איתך". עוד נטען כי דומרני איים עליו ואמר "אם מישהו ידע מה קרה פה אתה תיכנס לבעיה".

עוד באותו נושא

הבן של שלום דומרני מסתבך: חשוד בחטיפה לצורך סחיטה

לכתבה המלאה

פרקליטו של דומרני: הסוכן השתמש בסמים במימון המשטרה

פרקליטו של דומרני, עו"ד רועי אטיאס, מסר כי למרות שהיה ברשות הסוכן שלווה את הכספים הסכום הדרוש להחזירו, הוא "בחר להמר ולהשתמש בסמים במקום להחזיר את ההלוואה". לדברי אטיאס, "עם כל החומרה שבדבר, אי אפשר לקרוא לזה סחיטה".

הוא הוסיף כי "המשטרה פועלת בצורה כל כך מעוותת, כאשר היא מאתרת עבריין, נרקומן, חייב, ומבטיחה לו כספים ומחיקת חובות, וכפי שאישרה המשטרה, שתוך כדי הפעלתו הוא משתמש בסמים קשים במימון המשטרה, והכל כדי לייצר אישום נגד מרשי דומרני. אני תוהה לעצמי כמה מאכזב היה מבחינת המשטרה, להפעיל מעקבים והקלטות במשך חודשים, ומנגד כל מה שעלה מהם, במקסימום, הוא ניסיון כמעט-לגיטימי לגמרי לגבות חוב שניתן ללווה. הא ותו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully