וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה שלמה פילבר החל למסור עדות בתיק 4000

21.2.2018 / 10:54

לאחר שחתם על הסכם עד מדינה, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר הגיע למשרדי להב 433 כדי למסור את גרסתו לחוקרים. על פי ההסכם שנחתם עמו בשעות הלילה, פילבר לא ירצה עונש מאסר בפועל ויספק מידע הנוגע לראש הממשלה נתניהו בפרשה

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: יוסי אלטר

מנכ"ל משרד התקשורת ומקורבו של ראש הממשלה שלמה פילבר החל למסור את גרסתו הבוקר (רביעי) בפני החוקרים בתיק 4000, זאת לאחר שבמהלך הלילה חתם על הסדר עד מדינה. על פי ההסכם, הוא לא ירצה עונש מאסר בפועל.

במקביל, עורך וואלה! NEWS אבירם אלעד הגיע הבוקר למשרדי הרשות לניירות ערך כדי למסור עדות נוספת בפרשה. עיקר התיק עוסק בחשד המשטרה כי נתניהו פעל בתקופה שבה החזיק בתיק התקשורת בתחילת כהונת הממשלה הנוכחית להטות החלטות רגולטוריות לטובת בזק. בתמורה, כך על פי החשד, פעל בעלי החברה אלוביץ' להבטיח לנתניהו סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS, שהוא חלק מקבוצת בזק.

תיק 4000 | לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
דרמה בתיק 4000: שלמה פילבר מקורבו של נתניהו חתם על הסכם עד מדינה
החוליה החסרה: האם נתניהו היה מודע לדיל שהוצע לשופטת?
כשפילבר יתחיל לדבר: חקירת נתניהו בתיק 4000 היא עניין של זמן

שלמה פילבר בחקירה, 21 בפברואר 2018. מוטי מלרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
שלמה פילבר בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מלרוד, הארץ

לפני יומיים הוארך בשישה ימים מעצרו של אלי קמיר, יועץ בכיר שהעניק שירותי ייעוץ לבזק. הוא נחשד במעורבות בפרשה אחרת, שבמסגרתה נחקרים חשדות לגבי עסקה שהוצעה לשופט הילה גרסטל. במסגרת העסקה, בתמורה לסגירת תיק המעונות שבו נחשדה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, היא תמונה ליועצת המשפטית לממשלה.

שלשום הוסרו צווי איסור הפרסום על פרטי פרשת בזק ועל שמות העצורים, בהם, בנוסף לפילבר, בעל השליטה בחברה שאול אלוביץ', אשתו איריס ובנו אור, מנכ"לית החברה סטלה הנדלר, מנהל הפיתוח העסקי בחברה עמיקם שורר, ויועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו ניר חפץ.

עוד באותו נושא

נמשיך לעשות את העבודה שלנו | הודעת מערכת וואלה! NEWS

לכתבה המלאה
נתניהו הציג את הסכם למכירת גז טבעי מהמאגרים "לוויתן" ו"תמר" לחברת "דולפינוס" המצרית: "מיליארדים לחינוך, לבריאות ולרווחה". לשכת העיתונות הממשלתית
חשד שפעל להטיית החלטות רגולטוריות. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

בתוך כך, גורמים בקואליציה הביעו היום חשש מכך שראש הממשלה בנימין נתניהו "עלול להקדים את הבחירות בתקופה הקרובה", כלשונם. הגורמים טענו כי ההתפתחויות האחרונות בתיק 4000 "צפויות להוביל את נתניהו להחלטה להקדים את הבחירות בשנה הקרובה". הם ציינו כי רוב סיעות הקואליציה לא מעוניינות בכך וינסו בכל דרך למנוע זאת, אך הסתייגו "אבל לא תמיד זה תלוי רק בנו".

ראשי סיעות הקואליציה סירבו היום ואתמול להתייחס לכל ההתפתחויות בתיקי החקירה נגד ראש הממשלה, ושידרו עסקים כרגיל. "זה עדיין מצב שבו אנחנו לא מכירים את המידע", אמר חבר כנסת בכיר בקואליציה. "התמונה המלאה לא בפנינו וקשה להעריך בשלב הזה, שעות ספורות בלבד אחרי ההתפתחות האחרונה, מה באמת יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully