וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ב-2008: "לראש ממשלה בחקירות אין מנדט ציבורי להכריע"

בשבתו כיו"ר האופוזיציה טען נתניהו בריאיון לחדשות 2 כי ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט צריך לפרוש מתפקידו בשל החשדות החמורים נגדו. "קיים חשש שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי", אמר

צילום: באדיבות חדשות 2, עריכה: שניר דבוש

לאורך כל תקופת החקירה נגדו, ביטלו מקורביו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את הטענות שהופנו מצד גורמים שונים, שלפיהן ראש ממשלה שנמצא תחת חקירה פלילית צריך להתפטר או להשעות את עצמו מתפקידו. אולם, נתניהו עצמו, בדברים שאמר לפי עשור, דווקא נשמע שונה מהם.

בריאיון שערך עמו העיתונאי דני קושמרו בחדשות 2 בשנת 2008 ברקע פרסומים באותה תקופה על משא ומתן שניהל ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט עם ממשל אסד בסוריה, התייחס נתניהו, אז יו"ר האופוזיציה, ללגיטימיות שיש לאולמרט בתפקידו, בתקופה שבה הוא נמצא תחת חקירת משטרה.

"מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל", טען אז נתניהו. "קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי, (משום ש) הוא נמצא במצוקה המיוחדת הזו - הכול כך עמוקה".

עוד בוואלה! NEWS:
ממראדונה עד בלפור: איש העסקים הלונדוני שנקלע לקרב נתניהו-אלשיך
הבן של שלום דומרני מסתבך: חשוד בחטיפה לצורך סחיטה
הילדה שהותקפה ע"י כלבים: "פתאום הם נשכו; ניסיתי לקרוא לאבא"

נתניהו בראיון לדני קושמרו ב-2008: "ראש ממשלה ששקוע עד הצוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל". החדשות
נתניהו ב-2008/החדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully