וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה שהותקפה ע"י כלבים: "פתאום הם נשכו; ניסיתי לקרוא לאבא"

13.2.2018 / 17:08

חנה בת השמונה סיפרה כי לא שמה לב לכלבים שהיו בסביבתה, ולפתע מצאה עצמה מותקפת: "הם היו גדולים, הרגשתי כאב". אביה סיפר כי היא ביקשה ללטף כבשים ונתקלה בכלבים ששמרו על הצאן. בעל החווה נעצר

עריכה: שניר דבוש

"הלכתי ולא ראיתי את הכלבים. פתאום הם נשכו אותי, הם היו גדולים. זה היה כואב", אמרה היום (שלישי) חנה בת השמונה שננשכה אתמול באופקים על ידי להקת כלבים והובהלה לבית החולים במצב בינוני. "ניסיתי לקרוא לאבא ולא הצלחתי".

בעל החווה שממנה יצאו הכלבים, בן 57, נעצר היום בחשד לאי נקיטת אמצעי זהירות בחיה. בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים. משטרת ישראל פנתה בבקשת סיוע מרשות אחרת על מנת לתפוס את הכלבים, וחקירת האירוע נמשכת.

אביה של הילדה סיפר כי היא רצתה ללטף כבשים, אך לא שמה לב כי בסביבתן היו כלבים ששמרו על הצאן. "היא מאד אוהבת כבשים ואתמול היא הלכה לטייל ורצתה ללטף את אחת הכבשים. כשהיא התקרבה אליהן, הכלבים קפצו עליה ונשכו אותה".

הילדה שנשכה על-ידי כלב מתאוששת בבית החולים. ----, מערכת וואלה! NEWS
חנה, שננשכה על ידי הכלבים/מערכת וואלה! NEWS, ----

אמה, שנמצאת לצד מיטתה של חנה בבית החולים סורוקה, סיפרה כי "מה שבאמת סיפרו לי, זה שהיא ניסתה להגן על עצמה והתחילה להתעסק עם הכלבים, כמו ילדה גדולה". לדבריה, "היא נלחמה בהם ורצתה להבריח אותם. היא ניסתה לברוח ופשוט הם רדפו אחריה והפילו אותה. מה שהיא עשתה - ממש כל הכבוד לה".

אמה של הילדה סיפרה כי הייתה בדרכה הביתה מהעבודה כשקיבלה טלפון מאמה, שסיפרה לה שהנכדה ננשכה. "חשבתי שאולי נשכו אותה לא חזק, אבל אז הבנתי שזה משהו רציני", אמרה. "הבנתי מהשוטרת שהיא מצאה אותה לבד בשטח פתוח עם הכלבים. היא הייתה קודם עם ילדים, אבל הם ברחו והיא נשארה לבד".

"היא כנראה התקרבה אל הכלבים, אולי הציקה להם", אמרה האם. "אני לא יודעת למה הם רצו אחריה ותקפו אותה".

מעיריית אופקים נמסר: "תופעת הכלבים המשוטטים היא תופעה ארצית ובפרט באזורינו, כיוון שהם מגיעים מהשטחים הפתוחים. אנו מטפלים בתופעה בכל האמצעים העומדים לרשותנו. העירייה לוכדת באופן שוטף את הכלבים באמצעות יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, וכן נעשים מארבים ותפיסות של הכלבים באופן עצמאי של הרשות. מדובר במשימה לא פשוטה, ולכן חברו כל ראשי הרשויות באזור והוחלט על איחוד שירותי הווטרינריה האזורית במסגרת אשכול נגב מערבי. במקרה הנוכחי מדובר בכלבים השייכים לחווה הממוקמת כקילומטר מהעיר. הם נתפסו ויטופלו בהתאם לחוק".

(עדכון ראשון: 14:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully