וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: דקר מתאמן בחדר כושר כי ביקש מחברתו "להשתמש במשקולות"

4.2.2018 / 16:34

צעיר מראשון לציון נאשם שדקר ופצע מתאמן אחר במכון כושר בעיר, לאחר שהאחרון שוחח עם חברתו. בין המקרה הזה לתקיפה, הספיק הנאשם לומר למתאמנת אחרת במכון הכושר: "היום אני נכנס לכלא, אם אני ארצה לדקור - אני אדקור"

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

צעיר בן 28 מראשון לציון נאשם בתקיפה ודקירה של תושב אחר, בזמן שהאחרון התאמן בחדר כושר בעיר. כתב האישום הוגש בסוף השבוע שעבר, בגין האירוע שהתרחש באמצע החודש שעבר. כמה ימים לאחר מכן, נעצר הנאשם לאחר שזוהה ברחוב חנה סנש בעיר, החל לרוץ - ונעצר בתום מרדף רגלי.

בתום חקירתו בתחנת ראשון לציון, התגבשה נגד הנאשם תשתית ראייתית והתביעה המשטרתית הגישה כתב אישום בעניינו. לפי כתב האישום, באירוע הראשון שבו היו מעורבים השניים, התאמן הנדקר בחדר הכושר וביקש מחברתו של הנאשם להשתמש במשקולות. כשראה הנאשם את הנדקר משוחח עם חברתו, תקף אותו באגרופים.

עוד בוואלה! NEWS
לנגד עיני אמה: בת שנתיים נדרסה למוות בנמל תל אביב
פרשת ביטן מסתעפת: המשנה לראש עיריית תל אביב חשוד בקבלת שוחד
אחרי המחלוקת: פלסטיני הורשע ברצח זוגתו הישראלית ממניע לאומני

תיעוד: תושב ראשל"צ בן 28 תקף ודקר מתאמן בחדר כושר בעיר. צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל, אתר רשמי
הנאשם אמר לאחת המתאמנות: "אני רוצה לשבת בכלא, אין לי מה לעשות בחוץ". מתוך התיעוד/אתר רשמי, צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

עוד עולה מכתב האישום, כי במועד אחר ובהמשך לכך, הגיע הנאשם לחדר הכושר ואמר שם לאחת המתאמנות: "לא מעניין אותי, היום אני נכנס לכלא. אני רוצה לשבת בכלא, אין לי מה לעשות בחוץ ואם אני ארצה לדקור - אני אדקור".

בסמוך לדברים האלה, נכנס הנאשם לאזור האימונים ודקר את הצעיר, שבאותה עת התכופף להרים משקולות. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully